掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

前港姐亞軍蔡思貝 學歷受質疑 偕父母向無綫交代 :),蔡思貝,無綫,港姐,

蔡思貝拒絕回應是否曾就讀相關大學。

【太陽報專訊】前港姐亞軍蔡思貝學歷受質疑,據知她昨日與父母見無綫高層樂易玲交代事件。昨午蔡思貝為新劇《味想天開》開工,她說:「今日同公司交代、講清楚,依家交畀公司處理,因為都大件事,工作以外就唔回應。(公司了解完會唔會交代你有冇讀過?)公司要睇番先再作決定。(同公司交代咗啲咩?)同公司交代清楚,工作以外嘅嘢唔講。」她表示擔心影響形象,事件亦令家人擔心,她說:「出晒報紙,但係會忠於自己,努力工作。(點解唔澄清?)等公司安排。(究竟有冇讀過嗰間大學?)除咗工作,其他都唔回應。(擔心坐監?)冇諗咁遠。」無綫企業傳訊部副總監曾醒明則表示蔡思貝交給TVB的學歷文件經審閱後正確無誤,蔡思貝工作如常。至於與蔡思貝工作無關的事情,則不便回應。而昨日記者致電樂易玲,她表示經了解,蔡思貝向公司報稱的學歷及提交的文件確實無誤,如今所聽到的與其工作和公司無關,故不作評論。

同是港姐出身的葉翠翠前晚出席活動,談到蔡思貝事件,她說:「佢好Nice,其實咩學歷都唔重要!(驚唔驚影響港姐形象?)查咗件事係真定假先」

葉翠翠
鍾意就快D Share啦!