掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

祥嫂爆子女逼簽文件 立平安紙 遺產捐咗都唔畀佢哋 __,

祥嫂昨日在寓所受訪時坦言,不會留遺產給子女。
【太陽報專訊】已故慈善伶王新馬師曾(鄧永祥)遺孀洪金梅(祥嫂),繼上周大爆兆尊及小艾曾登門求見逼簽文件,昨日在寓所由好友黃夏蕙陪同下受訪,祥嫂再度開腔指有人想與稅局打官司,以為不用交遺產稅,她指對子女已心淡,並已立平安紙,「捐咗都唔畀佢哋!」她又稱有證據討回公道:「證據係有,但冇必要攞出嚟,免變成連續不斷嘅鬧劇,唔使證明,母親一定啱,最唔啱係生啲不孝子!(你話子女畀授權文件你簽,授權乜嘢?)我名下 ...


【太陽報專訊】已故慈善伶王新馬師曾(鄧永祥)遺孀洪金梅(祥嫂),繼上周大爆兆尊及小艾曾登門求見逼簽文件,昨日在寓所由好友黃夏蕙陪同下受訪,祥嫂再度開腔指有人想與稅局打官司,以為不用交遺產稅,她指對子女已心淡,並已立平安紙,「捐咗都唔畀佢哋!」她又稱有證據討回公道:「證據係有,但冇必要攞出嚟,免變成連續不斷嘅鬧劇,唔使證明,母親一定啱,最唔啱係生啲不孝子!(你話子女畀授權文件你簽,授權乜嘢?)我名下已交咗遺產稅,佢哋未交,想同稅局打官司,唔知諗乜,唔使交呀?提過啲紅衞兵咪欠稅局錢,唔聽!佢哋都唔值得我信,我仲簽嘢授權佢哋?(小艾話合作,就係指打遺產稅官司?)你問番佢,但呢啲人冇表達能力,鬼同佢做生意,包蝕嘅!(但兆尊話如果有嚟過搵你,一定撞爛鐵閘?)佢係有嚟過,閉路電視一定拍到,叫咗保安公司整理。」祥嫂坦言不留遺產予子女:「今日答你,一定唔留畀佢哋,紅衞兵虐我到體無完膚,捐咗都唔畀佢哋!平安紙都做咗,等啲冚X拎搞搞震唔想我安樂吖嗱!(有人想謀你身家?)冇得謀,一係殺咗我,謀人唔係辦法,靠自己(子女中有邊個仲有親情在?)冇!都係紅衞兵托世!佢四個未拎過錢返屋企,鄧兆尊自己都養唔掂,仲有3個女朋友,佢問我佢阿爺係咪4個老婆,我話5個呀!你阿爺有個伶王咁叻嘅仔養起全家,你呢?(點睇有人暗指你有男性密友?)我一夫到尾,到今日都係守身如玉!」本報就此事向兆尊查詢,他表示不作回應。

兆尊對事件不作回應。
鍾意就快D Share啦!