掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

負評王又瀨嘢!跟Do姐去玩闖禍 梁烈唯揀錯禮物俾克勤 __,克勤,梁烈唯,李克勤,

鄭裕玲(Do姐)主持嘅《Do姐去Shopping》率領唔同藝人去法國、澳洲及英國Shopping。第一站去法國帶咗農夫同埋黃翠如,佢哋嘅互動為觀眾帶來唔少歡笑。上星期嘅第二站澳洲就換咗陳敏之同沈震軒,觀眾已經唔多like,話要還我農夫。今個星期第三站有馬國明、鄭俊弘及負皮王梁烈唯同Do姐一齊去英國,前晚嗰集就講到佢哋分頭行事,Do姐去百貨公司行街,而馬國明、鄭俊弘及梁烈唯就去咗英超球會車路士訓練場 ...


鄭裕玲(Do姐)主持嘅《Do姐去Shopping》率領唔同藝人去法國、澳洲及英國Shopping。第一站去法國帶咗農夫同埋黃翠如,佢哋嘅互動為觀 眾帶來唔少歡笑。上星期嘅第二站澳洲就換咗陳敏之同沈震軒,觀眾已經唔多like,話要還我農夫。今個星期第三站有馬國明、鄭俊弘及負皮王梁烈唯同Do姐 一齊去英國,前晚嗰集就講到佢哋分頭行事,Do姐去百貨公司行街,而馬國明、鄭俊弘及梁烈唯就去咗英超球會車路士訓練場地,參加足球特訓嘅練習,仲去咗買紀念品。

Do姐就吩咐佢哋要買份得體嘅禮物俾曼聯忠實fans李克勤做手信,喺佢哋行嚟行去諗緊買咩俾克勤之際,梁烈唯就提議買車路士前鋒迪亞高哥斯達嘅一比一人形紙牌俾佢。

鍾意就快D Share啦!