掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

吳卓羲:吳卓羲唔出席台慶頒獎禮:我都冇提名 __,吳卓羲,

吳卓羲話佢冇提名,唔會去台慶頒獎禮。next1/1pre吳卓羲話都希望返無綫,如果明年開續集我就返嚟拍。next1/1pre吳卓羲透露目前在內地有製作公司,令自己接工作的自由度較大。next1/1pre曾勵珍next1/1pre回復自由身的吳卓羲於將軍澳出席台慶劇《梟雄》大結局晚宴,直言恨與黃秋生再合作拍續集,提到與無綫合約已滿,他坦言在晚宴中獲無綫高層曾勵珍邀拍劇:「我諗暫時唔簽住喇,啱啱曾勵珍 ...


吳卓羲話佢冇提名,唔會去台慶頒獎禮。

next 1/1 pre

吳卓羲話都希望返無綫,如果明年開續集我就返嚟拍。

next 1/1 pre

吳卓羲透露目前在內地有製作公司,令自己接工作的自由度較大。

next 1/1 pre

曾勵珍

next 1/1 pre

回復自由身的吳卓羲於將軍澳出席台慶劇《梟雄》大結局晚宴,直言恨與黃秋生再合作拍續集,提到與無綫合約已滿,他坦言在晚宴中獲無綫高層曾勵珍邀拍劇:「我諗暫時唔簽住喇,啱啱曾勵珍都問有冇興趣返嚟拍劇,我話下年啦,因為喺內地都拍到下年,自己都希望返嚟,同無綫有良好合作關係,如果明年開續集我就返嚟拍。」

內地有製作公司

吳卓羲又透露目前在內地有製作公司,令自己接工作的自由度較大,目前又與經理人陳嘉莉一起打拼。問到是否主力返內地拍劇?吳卓羲說:「咁又唔係嘅,邊到都會去吓,依家一路都有傾緊電視、電影,喺內地、馬來西亞都一路有劇本傾緊,其實香港都有電影公司傾。(台慶頒獎禮唔去?)我都冇提名。」



鍾意就快D Share啦!