掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

酒樓餵母乳惹側目 林嘉欣無奈避走女廁 __,嘉欣,李嘉欣,林嘉欣,鍾嘉欣,

林嘉欣透露過往為兩位女兒餵母乳時曾遇尷尬事。next1/1pre林嘉欣話試過喺茶樓餵人奶,畀人用奇怪眼神望住,搞到佢最後要入去女廁餵。next1/1pre開心畀Like!next1/1pre唔知想寫咩呢?next1/1pre林嘉欣笑言其老公及親戚在場,但女兒可能待傳媒離開再現身。next1/1pre拍手先~next1/1pre林嘉欣親民揮手。next1/1pre林嘉欣同人偶影大合照。next1/1 ...


林嘉欣透露過往為兩位女兒餵母乳時曾遇尷尬事。

next 1/1 pre

林嘉欣話試過喺茶樓餵人奶,畀人用奇怪眼神望住,搞到佢最後要入去女廁餵。

next 1/1 pre

開心畀Like!

next 1/1 pre

唔知想寫咩呢?

next 1/1 pre

林嘉欣笑言其老公及親戚在場,但女兒可能待傳媒離開再現身。

next 1/1 pre

拍手先~

next 1/1 pre

林嘉欣親民揮手。

next 1/1 pre

林嘉欣同人偶影大合照。

next 1/1 pre

「金馬影后」林嘉欣出席食店活動,包括其丈夫在內的家人則低調現身作支持。嘉欣於受訪時讚賞該食店設有育嬰室,又透露過往為兩位女兒餵母乳時曾遇尷尬事。她說:「生完大囡返香港飲茶,我用布遮住餵人奶,左右嘅人都投以奇怪眼神,我最後去女廁餵。但我好唔開心,餵母乳係自然嘅事,香港比較遲接受到。」

發燒照湊女返學

問到其丈夫袁劍偉及女兒有否到場?相當保護家人的嘉欣笑言其老公及親戚在場,但女兒可能待傳媒離開再現身。談到她獲封金馬影后後有否再作慶祝?嘉欣自爆回家即生病:「返嚟就發燒,但8點如常湊女返學。」她稱獲獎接到不少好劇本,又預告最快於三月有新片與大家見面:「我睇咗first cut,戲中同學友鬥戲好過癮!」

唔再講金馬封后

提到有報道透露金馬影后評審內幕,指出經過三次討論後,只花一輪投票就選出嘉欣為影后。她對此謂:「要睇每年評審口味同運氣,當過去咗就冇所謂,唔使再攞出嚟講。」



鍾意就快D Share啦!