掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

秋生激讚陳煒美艷動人:恨不相逢未嫁時 __,秋生,陳煒,黃秋生,

秋生激讚陳煒美艷動人!之後陳煒又讚秋生有男人味。next1/1pre秋生點名陳煒一齊合作,仲話想對方演佢太太或女友呀!next1/1pre秋生仲講咗句「恨不相逢未嫁時呀」!next1/1pre當陳煒話唔介意拍咀戲時,秋生仲搞笑話「暈一暈」!next1/1pre如果你哋合作演情侶又幾正喎!next1/1pre陳煒next1/1pre藝人黃秋生和陳煒於將軍澳出席台慶劇《梟雄》大結局晚宴,雖然未獲高層邀 ...


秋生激讚陳煒美艷動人!之後陳煒又讚秋生有男人味。

next 1/1 pre

秋生點名陳煒一齊合作,仲話想對方演佢太太或女友呀!

next 1/1 pre

秋生仲講咗句「恨不相逢未嫁時呀」!

next 1/1 pre

當陳煒話唔介意拍咀戲時,秋生仲搞笑話「暈一暈」!

next 1/1 pre

如果你哋合作演情侶又幾正喎!

next 1/1 pre

陳煒

next 1/1 pre

藝人黃秋生和陳煒於將軍澳出席台慶劇《梟雄》大結局晚宴,雖然未獲高層邀請再合作,但秋生表示有興趣再返無綫拍時裝劇,笑言盼望陳煒飾演其太太或女友,更即刻對在旁的陳煒施展甜言蜜語攻勢說:「佢個樣幾咁美艷動人,朋友都問點解成套劇最靚係佢,問佢係咪有私人化妝?怦然心動呀!我鍾意咗佢十幾廿年,恨不相逢未嫁時呀,我最鍾意佢呢啲形象,好有女人味。」

被陳煒迷到「暈一暈」

被逗得笑逐顏開的陳煒,大爆秋生最愛其紅唇,又大讚對方很有男人味。問會否盼下套劇加咀嘴戲?秋生笑謂:「咁又冇咁咸濕,我哋呢啲發乎情止乎禮,我哋做得好優雅,不過有又唔拘,我又冇乜所謂嘅。」聽到陳煒也說不介意合拍咀戲,秋生即搞笑自稱「暈一暈」。

「反口」唔揀汪明荃

提到陳煒於台慶頒獎禮角逐視后,問到是否睇好對方奪視后?秋生笑說:「佢有份角逐視后?佢梗攞硬(上次你話汪明荃攞喎!)不過有汪明荃唔知佢夠唔夠膽攞,汪明荃同陳煒,我硬係鍾意陳煒多過汪明荃……以外貌計。」陳煒即笑言:「你肯同我拍一套,我就攞㗎喇,我攞……膽。」

提倡政府大力支助舞台劇發展

此外,秋生直言不用工作時會追劇,又謂日前獲劉兆銘邀請觀看舞台劇《倩女.幽魂》,大讚舞蹈團做得好好,甚至比電影版更好,令他感動得「喊到收唔到聲」,並謂政府應資助舞蹈團走向世界。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有新一代女神陳瀅、郭奕芯同鄭俊弘,想知陳瀅點樣快人一步,理想達到?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!