掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

山寨又點?翻版Psy炒熱山東 大媽瘋狂 __,

山寨Psy(左起)、鄧麗君和周華健在山東商演,大媽瘋狂追「星」。next1/1pre山寨Psy(左圖)與正牌「江南大叔」Psy,好遠好遠睇嘅話,真係唔係咁大分別。next1/1pre翻版周華健(左圖)同正版,又幾似樣喎。next1/1pre山寨版鄧麗君雖然同正版唔係咁似,但其實鄧麗君已經離世咗咁耐,相信大家熱捧山寨貨,係對鄧麗君嘅懷緬。next1/1pre外號「大衣哥」的大陸藝人朱之文是山寨歌舞團 ...


山寨Psy(左起)、鄧麗君和周華健在山東商演,大媽瘋狂追「星」。

next 1/1 pre

山寨Psy(左圖)與正牌「江南大叔」Psy,好遠好遠睇嘅話,真係唔係咁大分別。

next 1/1 pre

翻版周華健(左圖)同正版,又幾似樣喎。

next 1/1 pre

山寨版鄧麗君雖然同正版唔係咁似,但其實鄧麗君已經離世咗咁耐,相信大家熱捧山寨貨,係對鄧麗君嘅懷緬。

next 1/1 pre

外號「大衣哥」的大陸藝人朱之文是山寨歌舞團的搞手。

next 1/1 pre

大陸民眾對山寨貨有幾擁戴,望呢個場面就知。

next 1/1 pre

請唔到巨星撐場點算?請山寨貨一樣掂!

山東濱州舉行商演,成功請來韓國歌手「江南大叔」Psy、「情歌殺手」周華健和「一代歌姬」鄧麗君等演出,雖然全部都是翻版貨,竟然大受歡迎,捧場客逾千人,有大媽粉絲更拼命衝向台前和「偶像」握手,商場早已出動了十數名保安維持秩序,但仍然Hold不住瘋狂的大媽,連旁邊樓上一所幼兒園的老師亦爬出窗外「觀星」,人氣爆棚!

這個山寨天王天后歌舞團是由一名叫「大衣哥」朱之文的藝人率領,此君曾在山東電視台的真人騷上演出,扮演大陸一名一級歌唱家而奪冠成名,之後他就將這個山寨事業發揚光大,組織山寨歌舞團巡迴表演,且非常受歡迎。

鍾意就快D Share啦!