掃呢頁CODE去手機

2015年12月14日 星期一

台慶2015:視后定欣多謝爸媽體諒:佢哋叫我做嘢先 __,定欣,胡定欣,

出爐視后胡定欣受訪時,佢多謝爸媽多年來嘅體諒。next1/1pre胡定欣提到爸媽時一度哽咽,唔好喊啦!你拎到獎佢哋會戥你高興。next1/1pre胡定欣仲話打畀爸爸時,對方叫佢做嘢先,認真係廿四孝爸爸。next1/1pre胡定欣又話男友睇住電視為佢打氣。next1/1pre胡定欣話之後會出席飲局慶祝。next1/1pre胡定欣換完衫後,佢就同粉絲一齊慶祝。next1/1pre實至名歸!最佳女主角胡 ...


出爐視后胡定欣受訪時,佢多謝爸媽多年來嘅體諒。next1/1pre胡定欣提到爸媽時一度哽咽,唔好喊你拎到獎佢哋會戥你高興。next1/1pre胡定欣仲話打畀爸爸時,對方叫佢做嘢先,認真係廿四孝爸爸。next1/1pre胡定欣又話男友睇住電視為佢打氣。next1/1pre胡定欣話之後會出席飲局慶祝。next1/1pre胡定欣換完衫後,佢就同粉絲一齊慶祝。next1/1pre實至名歸!最佳女主角胡 ...


出爐視后胡定欣受訪時,佢多謝爸媽多年來嘅體諒。

next 1/1 pre

胡定欣提到爸媽時一度哽咽,唔好喊你拎到獎佢哋會戥你高興。

next 1/1 pre

胡定欣仲話打畀爸爸時,對方叫佢做嘢先,認真係廿四孝爸爸。

next 1/1 pre

胡定欣又話男友睇住電視為佢打氣。

next 1/1 pre

胡定欣話之後會出席飲局慶祝。

next 1/1 pre

胡定欣換完衫後,佢就同粉絲一齊慶祝。

next 1/1 pre

實至名歸!最佳女主角胡定欣。

next 1/1 pre

胡定欣男友Terry 資料圖片

next 1/1 pre

吳鎮宇 資料圖片

next 1/1 pre

吳鎮宇facebook

next 1/1 pre

出爐視后胡定欣憑《鬼同你OT》大熱封視后,她直言是意外收穫,沒有想過自己真的會得獎,因此沒有叫父母及男友撐場,她說:「希望有下次機會多謝傳媒話我係大熱!(男友知你得獎?)佢知,佢有睇電視。(點幫你打氣?)佢朝早有攬咗我一吓,叫我Good Luck。(點慶祝?)可能有好多飯局,但未知。」

定欣又特別多謝父母體諒,提到雙親一度哽咽:「我平時冇咩時間照顧佢哋,我頭先打畀爸爸,佢話明白,仲叫我做嘢先。」提到在《衝上雲霄II》中吳鎮宇的角色與她飾演的角色的關係猶如兄妹,吳鎮宇以「哥哥」身份在facebook說:「恭喜阿妹!2013的問題,今年有答案了。」定欣笑言一頭霧水,但笑說:「多謝佢一直支持我,不時喺訪問度讚我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!