掃呢頁CODE去手機

2015年12月4日 星期五

【今次有樣睇】50歲城城自拍與Moka恩愛照:這樣要慢一點… __,城城,郭富城,

郭富城同27歲女友方媛(Moka)高調晒恩愛,繼日前喺微博上載拖手照,並留言:「這樣開車要慢一點。」,之後全城狂抽水。不過城城繼續高調晒恩愛,今午喺微博再「放閃」,同女友Moka撐枱腳,城城仲留言話:「這樣吃飯要慢一點.........嗎@MK_fy。」而Moka則回應男友:「别皮了!快吃飯。(咪玩啦,快啲食飯﹗)」一個話要慢啲女友Moka就嗌佢快啲12月1日,郭富城首度微博晒恩愛! ...




其他影片:>>






郭富城同27歲女友方媛(Moka)高調晒恩愛,繼日前喺微博上載拖手照,並留言:「這樣開車要慢一點。」,之後全城狂抽水。

不過城城繼續高調晒恩愛,今午喺微博再「放閃」,同女友Moka撐枱腳,城城仲留言話:「這樣吃飯要慢一點.........嗎@MK_fy。」

而Moka則回應男友:「别皮了!快吃飯。(咪玩啦,快啲食飯﹗)」

一個話要慢啲 女友Moka就嗌佢快啲
12月1日,郭富城首度微博晒恩愛!
鍾意就快D Share啦!