掃呢頁CODE去手機

2015年12月4日 星期五

小姐你邊位?陸詩韻驚現硬膠面 __,詩韻,陸詩韻,李詩韻,

大家認唔認得呢位小姐呢?估唔估到佢喺乜水呢?仲未估到嘅話就再俾多啲提示,佢只有一個目標係想釣金龜,但係又試過俾男人呃番錢。佢講嘢有啲黐脷筋嘅。最後貼士就係佢同葉翠翠曾經鬥過你死我活,如果咁到估唔到,應該係你根本冇留意過呢個人!答案就係2005年港姐亞軍陸詩韻,佢最新個樣同選港姐嗰陣分別真係大咗好多,一副硬膠面已經事少,佢對眼忽然大咗好多,雙眼皮又深咗好多,塊面又瘦咗好多,但最奇怪係下巴長咗好多好多 ...


大家認唔認得呢位小姐呢?估唔估到佢喺乜水呢?仲未估到嘅話就再俾多啲提示,佢只有一個目標係想釣金龜,但係又試過俾男人呃番錢。佢講嘢有啲黐脷筋嘅。最後貼士就係佢同葉翠翠曾經鬥過你死我活,如果咁到估唔到,應該係你根本冇留意過呢個人!

答案就係2005年港姐亞軍陸詩韻,佢最新個樣同選港姐嗰陣分別真係大咗好多,一副硬膠面已經事少,佢對眼忽然大咗好多,雙眼皮又深咗好多,塊面又瘦咗好多,但最奇怪係下巴長咗好多好多,完全唔合正常人比例,似外星人多啲囉,唔係喺佢facebook見到呢張相,都唔敢相信係佢囉!
鍾意就快D Share啦!