掃呢頁CODE去手機

2015年12月4日 星期五

文凱玲:文凱玲做老闆娘 親力親為唔錫身 __,文凱玲,

好落力。next1/1preConnie試香薰試得好認真。next1/1pre咁靚女搬搬抬抬咁搶眼,梗係多人望。next1/1pre哎呀,睇住啊。next1/1pre真係冇停手!next1/1pre搞完呢樣又要諗第樣。next1/1pre入行前曾任空姐,2010年參選港姐打入八強,其後加入電影圈,去年被王晶睇中成為「晶女郎」。曾拍攝電影:《喜愛夜蒲》系列、《唐伯虎衝上雲霄》、《賭城風雲II》、《鴨 ...


好落力。

next 1/1 pre

Connie試香薰試得好認真。

next 1/1 pre

咁靚女搬搬抬抬咁搶眼,梗係多人望。

next 1/1 pre

哎呀,睇住啊。

next 1/1 pre

真係冇停手!

next 1/1 pre

搞完呢樣又要諗第樣。

next 1/1 pre

入行前曾任空姐,2010 年參選港姐打入八強,其後加入電影 圈,去年被王晶睇中成為「晶女郎」。 曾拍攝電影 :《喜愛夜蒲》系列、《唐 伯虎衝上雲霄》、《賭城風雲II》、 《鴨王2-雞同鴨戀》。(資料圖片)

next 1/1 pre

擁有33C索爆身材的文凱玲,去年被導演王晶睇中收歸旗下,成為力捧的「晶女郎」,王晶曾在微博狂讚Connie:「是我這十多年第一個簽的香港女演員,很有潛力!」Connie聽教聽話又肯性感演出,難怪在多套王晶電影都有發揮機會,在《唐伯虎衝上雲霄》中的全裸露股沖涼戲令她成功彈出,最近更升呢做女一,在明年初上映的新片《鴨王2-雞同鴨戀》中擔正女主角,肉搏「鴨王」何浩文。

長腿任人望

雖然事業正穩步上揚,但Connie深知青春有限,「晶女郎」經常換人,王晶最近同時力捧唐紫睿、林莉嫻及鍾采羲等女星,為免被後浪推走,Connie決定撈多瓣進軍飲食界,與多位友人合資在中環開韓國菜Fusion餐廳,希望開拓財路,據知Connie為此擲逾30萬元,可見其決心!

早前Connie與合夥人之一女歌手劉晨芝(Adrienne)現身餐廳,並趁當日餐廳尚未開舖,把握時間開會,傾傾吓她們見到身旁地面有多箱貨物,竟放下老闆身段化身「搬貨工人」,將貨物搬往吧枱位,執得興起,Connie見到掛燈有污漬,竟除鞋企上枱抹燈,當日她身穿連身短裙,一對修長美腿「放」上枱「展覽」,吸引路過的男途人眼望望,難得Connie仍懶理走光,專心抹燈!

赤腳清垃圾

為餐廳事事上心的她轉頭又繼續搬貨,更一次過搬起兩箱貨物,但貨物似乎太重,弱質纖纖的Connie不慎失平衡「拗柴」,整個人跪在地上,痛到皺晒眉的她自行起身並坐低抖抖,其後Adrienne發現Connie受傷,即上前慰問。休息不夠五分鐘,Connie無懼地板污糟,赤腳在餐廳行來行去,並細心擺好擺設及清理垃圾。

其後Connie與Adrienne往附近商場選購燈飾、家具、香薰及餐具,處處為餐廳着想,可見Connie為這個「親生仔」仆心仆命。

文凱玲Connie

出生日期:1982年12月19日

身高:1米68

三圍:33C、23、34

簡歷:入行前曾任空姐,2010

年參選港姐打入八強,其後加入電影

圈,去年被王晶睇中成為「晶女郎」。

曾拍攝電影:《喜愛夜蒲》系列、《唐

伯虎衝上雲霄》、《賭城風雲II》、

《鴨王2-雞同鴨戀》

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前六集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第七集準決賽,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集嘅參賽者有連詩雅、周秀娜同牛雜妹,到底最後邊兩個可以爭取到決賽席位?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!