掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

【6歲做Model】 水原希子IG晒處女Job __,水原希子,

【6歲做Model】水原希子IG晒處女Job2015-12-1418:03:00日本女星水原希子同緋聞男星G-DRAGON被爆分手,已轉口味嘅佢即搭上小鮮肉男星野村周平,加上為咗開拓內地市場,水原希子同天后王菲嘅18歲大女竇靖童出雙入對,鏡頭下都同樣多姿多彩。水原希子雖然感情生活美滿,但佢都冇冷落粉絲,近日喺Instagram分享自己6歲時拍郵購目錄嘅陳年照,仲留言寫:「這是我第一次接job拍的照 ...


【6歲做Model】 水原希子IG晒處女Job

2015-12-14 18:03:00



日本女星水原希子同緋聞男星G-DRAGON被爆分手,已轉口味嘅佢即搭上小鮮肉男星野村周平,加上為咗開拓內地市場,水原希子同天后王菲嘅18歲大女竇靖童出雙入對,鏡頭下都同樣多姿多彩。

水原希子雖然感情生活美滿,但佢都冇冷落粉絲,近日喺Instagram分享自己6歲時拍郵購目錄嘅陳年照,仲留言寫:「這是我第一次接job拍的照片,NISSEN的郵購目錄。」水原希子當年得6歲已相當老積。水原希子父親係美國人,媽咪就係在日韓國人,13歲開始被雜誌《SEVENTEEN》選為專屬模特兒,近年踩入影視界發展,不過佢演技始終唔及佢嘅緋聞受到外界關注。



水原希子不時於網上公開同妹妹嘅童年照



水原希子上載6歲入行嘅處女Model照


鍾意就快D Share啦!