掃呢頁CODE去手機

2015年12月12日 星期六

【立會有屎?】梁繼昌瀨嘢 職員在議員位取樣化驗 __,

政府帳目委員會今早就審計署早前發表的報告,揭露環保署誇大九龍灣廚餘設施處理量,召開公開聆訊。委員之一會計界梁繼昌開會時,竟然發現疑似人類糞便!他表示,在座位已聞到臭味,後來嚇然發現自己褲及衫有黃色物體,才知原來其位置的枱底有一些發臭的黃色物體,「陣味好臭,唔似係泥,好肯定係人類糞便」。他即作出投訴並清潔,之後調位繼續開會。此次會議在會議室二進行,議員可隨意選擇座位。事發後立法會秘書長處即時派人清潔 ...




其他影片:>>






政府帳目委員會今早就審計署早前發表的報告,揭露環保署誇大九龍灣廚餘設施處理量,召開公開聆訊。委員之一會計界梁繼昌開會時,竟然發現疑似人類糞便!他表示,在座位已聞到臭味,後來嚇然發現自己褲及衫有黃色物體,才知原來其位置的枱底有一些發臭的黃色物體,「陣味好臭,唔似係泥,好肯定係人類糞便」。他即作出投訴並清潔,之後調位繼續開會。此次會議在會議室二進行,議員可隨意選擇座位。

事發後立法會秘書長處即時派人清潔該位置,保安到場視察。梁指自己沒有衫換,只在洗手間用番梖和消毒火酒、水清洗。他指自己在蹺腳時「中招」,已將恤衫交秘書處拿去化驗,稍後亦會將牛仔褲交秘書處化驗,強調一定要調查,「呢個係好嚴重問題,如果可以畀人擺到呢啲嘢喺度,咁擺乜嘢都得」。

林俊謙攝 發現疑似屎的位置。 (林俊謙攝) 梁繼昌指「好肯定係人類糞便」。 (朱永倫攝)
事後議員議論紛紛。 (林俊謙攝)

鍾意就快D Share啦!