掃呢頁CODE去手機

2015年12月1日 星期二

東網民選搶閘登場眾星爭投TV KING & QUEEN __,

《東網民選TV King & Queen》現已接受投票。
東網民選搶閘登場眾星爭投TVKING&QUEEN最強娛樂資訊App《東網巨星》舉辦的《東網民選TVKing&Queen》昨午隆重登場,讓網友透過《東網巨星》Facebook專頁在無綫《萬千星輝頒獎典禮2015》的「最佳男、女主角」40位候選人中,選出最受民意支持的視帝、視后!《東網民選TVKing&Queen》現已接受投票。緊貼娛樂圈消息、好睇又好玩的《東網巨星》App由昨日起至12月11日下午, ...


東網民選搶閘登場眾星爭投TV KING & QUEEN

最強娛樂資訊App《東網巨星》舉辦的《東網民選TV King & Queen》昨午隆重登場,讓網友透過《東網巨星》Facebook專頁在無綫《萬千星輝頒獎典禮2015》的「最佳男、女主角」40位候選人中,選出最受民意支持的視帝、視后!

緊貼娛樂圈消息、好睇又好玩的《東網巨星》App由昨日起至12月11日下午,舉辦《東網民選TV King & Queen》投票,讓網民透過《東網巨星》Facebook專頁在今屆台慶頒獎禮的「最佳男、女主角」40位候選人中,選出自己最Like的視帝、視后,賽果反映民意指標,究竟民意視帝最終會由黃秋生還是應屆雙料視帝陳展鵬奪得?民意視后又會是汪明荃抑或田蕊妮的囊中物?快啲到《東網民選TV King & Queen》專頁投票

秋生彈出 阿田「友」人撐

自從《東網民選TV King & Queen》昨午登場後,即備受網友追捧,與無綫《萬千星輝頒獎典禮2015》的視帝與視后同樣全城關注!幾位星級選民昨日先選為快,容祖兒與唐詩詠均投了黃秋生一票做民意視帝,視后方面則分別選了汪明荃及田蕊妮!秋生本人則睇好黎耀祥與前晚公開激讚的陳煒,另一有份角逐的洪永城竟將視帝一票,投給曾傳不和的陳展鵬。

《梟雄》黃秋生、《張保仔》陳展鵬 <br>圈中星級選民睇好「雙料視帝」陳展鵬與影帝黃秋生爭奪「最佳男主角」。
  • 《梟雄》黃秋生、《張保仔》陳展鵬

    圈中星級選民睇好「雙料視帝」陳展鵬與影帝黃秋生爭奪「最佳男主角」。
《鬼同你OT》田蕊妮、《華麗轉身》汪明荃 <br>田蕊妮與汪明荃爭奪視后,機會被睇高一線。
  • 《鬼同你OT》田蕊妮、《華麗轉身》汪明荃

    田蕊妮與汪明荃爭奪視后,機會被睇高一線。
唐詩詠睇好《梟》劇拍檔黄秋生贏視帝,視后則揀好友田蕊妮。
  • 唐詩詠睇好《梟》劇拍檔黄秋生贏視帝,視后則揀好友田蕊妮。

容祖兒昨日率先投選了黃秋生與汪明荃,作為視帝、視后心水選擇,她說:「我連提名名單都唔使睇,一定係佢兩個:黃秋生同汪明荃!秋生好少喺電視螢幕出現,睇佢今次演《梟雄》嘅演技超凡,視帝應該係佢!至於視后,汪明荃一出,誰與爭鋒呢?相信冇人夠膽同佢爭!」而唐詩詠的視帝、視后選擇亦都所見略同,她說:「視帝揀秋生,原因當然係因為佢好戲!視后我會選田蕊妮,因為佢係我好朋友,我偏心佢呀!」

容祖兒
  • 容祖兒
TV King候選名單
  • TV King候選名單
TV Queen候選名單
  • TV Queen候選名單

陳展鵬黎耀祥各有支持

備受睇好的「影帝級」秋生早在《梟雄》開播後,曾被網友讚嘆:「齋企都有戲!」他前晚出席劇集大結局晚宴卻一改口風,棄汪明荃轉撐陳煒,他說:「佢(陳煒)有份角逐?佢攞硬!(你上次睇好汪明荃?)有汪明荃,咁就唔知佢夠唔夠膽攞!我硬係鍾意陳煒多過汪明荃,以外貌計!」他又表示睇好黎耀祥封帝:「我都冇睇過(所有候選者演出),點選?但黎耀祥同陳煒,佢兩個,我有睇喎!」而洪永城則將視帝一票投給曾傳不和、出爐星馬「雙料」視帝陳展鵬,他說:「對佢又愛又恨,佢係一架跑車,如果我見到佢車尾燈,我都當自己贏!」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!