掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

黃一飛肥咗50磅:4個人抬我上樓拍戲 __,黃一飛,

黃一飛肥咗唔少,搞到隻腳生骨剌添。next1/1pre黃一飛話試過畀4個人抬上5樓拍戲。next1/1pre黃一飛成個人圓晒呀。next1/1pre楊玉梅開工前請大家食燕窩。next1/1pre黃一飛話願意再同周星馳合作。next1/1pre黃一飛日前特意到佛山為楊玉梅擔當監製的新片進行拍攝,楊玉梅就大爆開工時會請食燕窩「厚待」演員。而發福不少的黃一飛直言因戒煙而肥了近50磅,他因體重激增而令腳生 ...


黃一飛肥咗唔少,搞到隻腳生骨剌添。

next 1/1 pre

黃一飛話試過畀4個人抬上5樓拍戲。

next 1/1 pre

黃一飛成個人圓晒呀。

next 1/1 pre

楊玉梅開工前請大家食燕窩。

next 1/1 pre

黃一飛話願意再同周星馳合作。

next 1/1 pre

黃一飛日前特意到佛山為楊玉梅擔當監製的新片進行拍攝,楊玉梅就大爆開工時會請食燕窩「厚待」演員。而發福不少的黃一飛直言因戒煙而肥了近50磅,他因體重激增而令腳生骨刺,更自爆曾被人抬上五樓拍戲:「肥咗腳痛,以往仲試過坐櫈仔由四人抬我上樓拍戲!」提到其舊拍檔周星馳執導的《美人魚》正作密集宣傳,問到黃一飛會否有意與對方再作合作?他笑說:「有咪去,我哋冇大件事,佢都唔係我敵人!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!