掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

忽然俾新城炒魷 陳少寶有火:搵個理由出嚟答我囉! [FACE - 451] MF,陳少寶

陳少寶口話唔嬲,不過講起突然被炒就好多不滿:「驚我喺個節目發癲咩!」爆Like王忽然俾新城炒魷 陳少寶有火:搵個理由出嚟答我囉!電台界大地震,新城更係重災區,61歲前輩級DJ人物陳少寶(原名:陳世明),亦成為開刀對象,1978年喺商台出身,經典「6pair半」成員之一,去過港台,08年開始喺新城主持《少寶與文狄》,收聽率高但突然被裁,令呢位播音界37年嘅前輩都有啲脾氣(佢千叮萬矚唔好寫佢唔開心!) ...


陳少寶口話唔嬲,不過講起突然被炒就好多不滿:「驚我喺個節目發癲咩!」

爆 Like王

忽然俾新城炒魷 陳少寶有火:搵個理由出嚟答我囉!

電台界大地震,新城更係重災區, 61歲前輩級 DJ人物陳少寶(原名:陳世明),亦成為開刀對象, 1978年喺商台出身,經典「 6pair半」成員之一,去過港台, 08年開始喺新城主持《少寶與文狄》,收聽率高但突然被裁,令呢位播音界 37年嘅前輩都有啲脾氣(佢千叮萬矚唔好寫佢唔開心!)他說:「佢哋冇顧及聽眾感受,點解唔俾我向聽眾講再見?你驚我喺節目發癲咩?」

除 DJ外,少寶哥亦曾在唱片界打滾多年,做過張國榮老闆、發掘過王菲同張敬軒,但佢冇諗過食老本,識玩 facebook,仲聽緊 Justin Bieber、 Sam Smith同坤哥,嚟緊會大搞一隊台灣網上女子組合,亦力撐廣東歌有得做。老馬有火,少寶哥絕不 Old Seafood。

F:《 FACE》陳:陳少寶

F:節目多人聽都被炒,有咩感覺?

《少寶與文狄》播咗 7年,陳少寶不時搞 fans聚會,次次都坐爆,堅係多人聽嘅。(網上圖片)

陳:我𠵱家睇落有啲脾氣啦,其實係因為諗起我啲聽眾,點解佢哋唔去理聽眾嘅感受?佢哋支持咗我咁耐,都希望我哋講下再見喎,或者八卦啲,想知我咩事走好合理,佢哋想知道,點解公司唔俾我講再見?你驚我咩?你驚我喺節目度發癲?我由 1978年做電台(商台 6pair半成員之一)到𠵱家從來冇試過闖過禍,你覺得我會因為佢將我擺去瘦身嗰邊而喺節目發癲咩?佢太過低估我喇,同唔尊重我。

我呢個節目最高收聽率,佢哋做過調查㗎,你可以問佢攞,如果節目收聽率高嘅,都賣唔到廣告,你應該炒營業部,炒我做咩啫?我唔係唔開心喎,請大家……你千祈唔好寫我唔開心,我唔知幾開心,我開心先可以咁大聲,我唔開心講粗口啦,但我冇喎。我問過係咪因為我係阿銳(前台長朱明銳亦被退休)啲人?佢話唔係,我唔做揣測,仲測嚟做咩?答我啦,夠膽!揾個理由出嚟答我囉。

F:點解後生仔鍾意聽商台唔聽新城?

前新城台長朱明銳,一手帶陳少寶入新城,銳哥被離場,少寶亦深知一朝天子一朝臣,不過就唔滿意高層嘅處理手法。(網上圖片)

新:新城知訊台行緊方針係好㗎,因為主要行女性,家庭主婦方向,你唔好睇低家庭主婦呀,佢哋消費能力高㗎,美容呀,酒樓打牌多數都係家庭主婦㗎啦,呢樣嘢我讚阿銳㗎,係佢諗出嚟,呢個係高招嚟㗎。

F:新城頒獎禮分豬肉冇認受性?

新:你唔鍾意分豬肉啫,你去問下啲歌星啦,歌星可能覺得分豬肉,分多嚿好開心㗎,我哋唔可以咁主觀去定人哋嘅喜好,我亦答你唔到,我冇參與到佢哋音樂會製作,分豬內係咪好唔專業呢?唔分豬肉係咪專業啲呢?咁你咪去睇下嗰啲好專業嘅係咪真係咁專業囉?我點知呀?

F:大家想爭取年輕人市場,點解新城反而放棄呢?

新:錯,尤其係夕陽嘅時候,難做嘅時候,應該爭取有消費力嘅人,呢個消費力唔代表係年青人,𠵱家所有嘅香港嘅年青歌手唱片同演唱會都唔賣得,香港最賣得嘅演唱會,係咩年紀嘅歌手呀?講完啦,你哋自己諗啦。唔好攞韓國比較,韓國係一個世界大潮流,香港點可以同佢比較呢?

F:香港流行曲冇以前咁 hit?

陳少寶當年發掘王菲, 80、 90年代好多歌星都係佢簽返嚟!(網上圖片)

陳:我眼見嘅香港後生仔,𠵱家最有興趣嘅,最積極參與嘅就係政治討論,但香港唱片唔寫得政治歌呢類體材,如果寫咗政治歌好多媒介可能戴有色眼鏡,又驚得罪阿公,最熱門題目製作人冇得創作,或者唔鼓勵創作,咁香港點會有流行曲呢?流行曲就係講社會嘅現象嘛,𠵱家嘅現象就係關心社會或者對社會不滿,但你睇電台播嘅歌,所謂主流,有幾多係呢種題材?所以咪唔流行囉。

F:你識唔識坤哥?如果佢 10年前出現,你會簽佢嗎?

陳少寶當年聽過張敬軒唱〈 My Way〉,未見過真人就話要簽佢,果然耳功獨到,軒仔亦視少寶為伯樂。(網上圖片)

陳:坤哥本人我唔認識,不過我聽過佢近期兩隻歌,做得唔錯!聽坤哥最近嗰隻歌,我覺得有張敬軒嘅影子,我係發現張敬軒嘅人,咁你話喇,如果我喺度嘅時候,我會唔會簽坤哥?我相信我會。

F:廣東歌仲有冇得做?

陳:講廣東話嘅人仲有 2、 3億,點解唔做啫?我簽咗隊組合叫「她她」,兩個女仔喺 YouTube都有一定嘅點擊率,佢哋係台灣人,但我都叫佢哋學好啲廣東話,要唱廣東歌,因為做國語歌我唔拿手,廣東歌我有信心。你要去唱國語歌,求其喺香港揾個老師教你國語點發音,然後唱一隻香港人寫嘅國語歌,會唔會好 hit呢?你估咁容易咩?點解鬼佬唱廣東歌唔得呢?就算佢唱到字正腔圓都唔得,因為唱歌係講感情、感受。佢要喺嗰度生活,熟習咗當地嘅文化,唱出嚟先有共鳴。

攝影:鄭明川


鍾意就快D Share啦!