掃呢頁CODE去手機

2016年1月19日 星期二

師生變夫妻 __,

■河國榮留港最大得着,是認識太太Bonnie。資料圖片河國榮在香港最大收穫不是賺得知名度,而是認識了現任太太Bonnie,二人本是師生,當年太太跟河國榮學英文譜出戀曲,88年註冊,至今27年。河國榮坦言難明太太當年為何揀他這窮小子:「我當時係一個22、23歲嘅鬼仔,一間屋、一個煮食爐同雪櫃都冇,住喺套房,收入又唔穩定,困難都唔少,當年肯同我拍拖,相信係可以免費學英文。」幸沒有小孩異國情緣中絕對有信 ...




其他影片:>>






河國榮在香港最大收穫不是賺得知名度,而是認識了現任太太Bonnie,二人本是師生,當年太太跟河國榮學英文譜出戀曲,88年註冊,至今27年。河國榮坦言難明太太當年為何揀他這窮小子:「我當時係一個22、23歲嘅鬼仔,一間屋、一個煮食爐同雪櫃都冇,住喺套房,收入又唔穩定,困難都唔少,當年肯同我拍拖,相信係可以免費學英文。」

幸沒有小孩

異國情緣中絕對有信任和愛存在,河國榮夫婦婚後更是愛心爆棚,他說:「我太太一直不停支持同撐我,對我有信心。太太後唔後悔好難講,但兩個人互相愛護好難得,其實知點解咁鍾意個老公,同點解咁鍾意個老婆同樣好危險,係咪人變咗就唔再鍾意佢,我情願唔知點解,我就係成個人都鍾意。」

夫婦結婚27年卻沒所出,河國榮解釋:「我哋曾經有諗過生小朋友,但之前太太有心臟病,唔適合,好番又太遲,結果收養咗12隻狗。」面對香港社會乜都爭一餐,他慶幸沒生小孩:「生細路要地方,又要幫佢搵學校,幼稚園、小學到中學,一出就要排隊。」河國榮夫婦享受以狗仔代替人仔。


鍾意就快D Share啦!