掃呢頁CODE去手機

2016年1月15日 星期五

孖女友食雞煲 周柏豪親揭黑面之謎 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪話嗰日係黑面,不過係有原因嘅!next1/1pre只係因為頸痛!next1/1pre不過Chok同黑面真係一線之差…next1/1pre而連詩雅又因為早前整傷腳,所以兩人都冇得參加馬拉松!next1/1pre不過開始跑番,但痛嘅話又要停!next1/1pre講到新年,周柏豪話成日都會見女友屋企人,冇咩特別!next1/1pre而連詩雅就話要爭取時間見媽媽,因為仲忙過佢!next1/1pre連 ...


周柏豪話嗰日係黑面,不過係有原因嘅!

next 1/1 pre

只係因為頸痛!

next 1/1 pre

不過Chok同黑面真係一線之差…

next 1/1 pre

而連詩雅又因為早前整傷腳,所以兩人都冇得參加馬拉松!

next 1/1 pre

不過開始跑番,但痛嘅話又要停!

next 1/1 pre

講到新年,周柏豪話成日都會見女友屋企人,冇咩特別!

next 1/1 pre

而連詩雅就話要爭取時間見媽媽,因為仲忙過佢!

next 1/1 pre

連詩雅

next 1/1 pre

歌手周柏豪與連詩雅(Shiga)出席「無煙夢工場」起動禮,曾到挪威跑馬拉松的Shiga透露因腳傷沒有報名周日舉行的馬拉松,她說:「今年冇報名,因為當時喺挪威跑緊半馬,之後整傷腳,驚康復唔切所以冇報名。」Shiga透露現時仍有Keep住跑步,她說:「跑步係心癮,依家膝頭好番少少,開始跑番,不過一痛就會停。(孖男友一齊跑?)通常我朝早一個人跑,好多人都返咗工。」

頸痛唔跑馬拉松

而柏豪去年因打波整傷頸,也未有參加馬拉松,他說:「醫生叫我三個月都唔好做刺激運動,痛到冇心機。」談到日前被《東網》拍到和圈外女友Stephanie食雞煲,問到是否獲對方安慰?柏豪大方說:「冇唔開心,頸痛當然會面黑。」記者叮囑他不要同女友做刺激運動,柏豪點頭說:「冇回應。」

成日見未來外母

對於新年將至,兩人表示有幾日假,Shiga說:「會陪多啲屋企人,之前屋企發生咗開心同唔開心事,有親人離開,加上媽咪嚟緊飛歐洲工作,見得一日得一日,佢忙過我,約佢食飯要Book定佢。(同未來奶奶拜年?)都係陪屋企人。」而柏豪大方表示會到未來外母家拜年,他說:「成日拜訪,冇乜特別。」隨即力推自己歌曲:「相安無事。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!