掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

欠債唔還】司馬燕最後叮囑 遺產唔益老公 __,司馬燕,

「沒有失望,因為沒有希望就沒有失望!」孫君子對前度毫無寄望,而對住吳忠義多年嘅司馬燕,原來亦一早睇通睇透。司馬燕患癌期間,丈夫不忠不義偷嗒其好友孫君子Summer,更寫下承諾書表示回復自由身就即時娶對方,要風流,但又冇錢,枕邊人又點會唔知?同癌魔搏鬥期間,司馬燕將名下物業變賣,得出嘅一分一毫都撥入兩個仔,吳澋滔同吳澋耀嘅教育基金,兼由佢嘅親信監管,吳忠義就冇可能掂到。雖然司馬燕可以防止遺產落入吳忠 ...




「沒有失望,因為沒有希望就沒有失望!」孫君子對前度毫無寄望,而對住吳忠義多年嘅司馬燕,原來亦一早睇通睇透。

司馬燕患癌期間,丈夫不忠不義偷嗒其好友孫君子Summer,更寫下承諾書表示回復自由身就即時娶對方,要風流,但又冇錢,枕邊人又點會唔知?同癌魔搏鬥期間,司馬燕將名下物業變賣,得出嘅一分一毫都撥入兩個仔,吳澋滔同吳澋耀嘅教育基金,兼由佢嘅親信監管,吳忠義就冇可能掂到。

雖然司馬燕可以防止遺產落入吳忠義手,但就控制唔到老公女伴密密換,不過,相信最接受唔到,必定係兩個仔:「他今天摟女仔,明天親別人,沒用的,但是他的孩子會因為這些報導不斷想起『我的媽媽沒有了』、『爸爸還有這麼多的事情』,他的孩子肯定會不好,不安心學習啊!」

就連Summer都知道咁樣會影響到司馬燕兩個仔嘅情緒同將來,點解,身為爸爸嘅吳忠義會諗唔到呢?

鍾意就快D Share啦!