掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

薜凱琪飛虎 look行街 [FACE - 451] __,MF,

薛凱琪包到咁,全知言都認到,係咪勁先?全知言薜凱琪飛虎look行街全知言應該未試過讚自己,但呢次真係要自我表揚吓,上週三(6日)全知言獨自去鳩嗚,眼前突然出現一個戴cap帽、口罩成個飛虎隊咁嘅女仔,經驗話我知,打份成咁,除咗上法庭外,一定係明星,再望一望佢條頸嘅長度,我好肯定佢就係薛凱琪啦,全知言係咪好福爾摩斯呢?當日薛凱琪原來約咗朋友食飯㗎!(網上圖片) ...


薛凱琪包到咁,全知言都認到,係咪勁先?

全知言

薜凱琪飛虎 look行街

全知言應該未試過讚自己,但呢次真係要自我表揚吓,上週三( 6日)全知言獨自去鳩嗚,眼前突然出現一個戴 cap帽、口罩成個飛虎隊咁嘅女仔,經驗話我知,打份成咁,除咗上法庭外,一定係明星,再望一望佢條頸嘅長度,我好肯定佢就係薛凱琪啦,全知言係咪好福爾摩斯呢?

當日薛凱琪原來約咗朋友食飯㗎!(網上圖片)


鍾意就快D Share啦!