掃呢頁CODE去手機

2016年4月3日 星期日

睇熄機激動 黎燕珊筱靖為「先人」爭執 __,筱靖,黎燕珊,

黎燕珊筱靖為「先人」一詞爭執。next1/1pre《東網》app及網頁直播嘅《告別亞視》昨晚邀得黎燕珊、筱靖以林韋辰擔任嘉賓。next1/1pre筱靖以「先人」形容亞視,令黎燕珊甚為激動!next1/1pre夾喺中間嘅林韋辰,見到佢哋咁激動都即時打圓場。next1/1pre黎燕珊表示「先人」好「銀」耳。next1/1pre筱靖就話「先人」呢個Term,佢已經講咗好多次。next1/1pre黎燕珊( ...


黎燕珊筱靖為「先人」一詞爭執。

next 1/1 pre

《東網》app及網頁直播嘅《告別亞視》昨晚邀得黎燕珊、筱靖以林韋辰擔任嘉賓。

next 1/1 pre

筱靖以「先人」形容亞視,令黎燕珊甚為激動!

next 1/1 pre

夾喺中間嘅林韋辰,見到佢哋咁激動都即時打圓場。

next 1/1 pre

黎燕珊表示「先人」好「銀」耳。

next 1/1 pre

筱靖就話「先人」呢個Term,佢已經講咗好多次。

next 1/1 pre

黎燕珊(左)話希望記住知遇之恩。

next 1/1 pre

寶珮如(左)與張家瑩用熱淚「送走」亞視。

next 1/1 pre

《東網》app及網頁直播的《告別亞視》昨晚邀得黎燕珊、筱靖以林韋辰擔任嘉賓,而《東網》與《東網巨星》Facebook直播的《直擊熄機》,邀得寶珮如及張家瑩擔任主持人,同步與全港市民見證亞視熄機一刻。不足廿四小時,兩個節目在《東網巨星》Facebook超過五萬次瀏覽,更成功掀起熱話,大受歡迎。

1985年第一屆亞姐冠軍的黎燕珊、前亞姐筱靖及亞視金牌主持人林韋辰於《告》齊齊細數亞視當年情,不過在這個傷感的氣氛底下,有網友發現因筱靖以「先人」形容亞視,令黎燕珊聞言後甚為激動!事緣主持人俞詠文提到筱靖出席活動時,以「先人」形容亞視,問到她為何有此留番見解時,她說:「因為都已經冇得改變,係事實啦嘛,亞洲電視栽培咗我出嚟,大家認識我筱靖呢個人,咁點樣令到往後日子,如果我自己可以發光發亮,會更加好嘅錢途,某程度呢一點都係回饋番畀亞洲電視。」

林韋辰做中間人打圓場

怎料身為師姐的黎燕珊即時向筱靖手指指作出「訓話」,指她不應以「先人」來形容亞視:「你話先人喎!點回饋社會呀!唔可以咁講架嘛,你選亞姐出嚟,栽培你出嚟架嘛,點可以話先人架啫!」筱靖即反擊對方:「咁佢行先一步啦嘛!咁冇辦法」令坐在中間的林韋辰立即出口打圓場:「我又覺得亞視不嬲講親情架嘛,我覺得個親人即將會畀人抆喉,一路都瞓喺度唔郁得,差唔多好似植物人。」希望可以緩和氣氛。

黎燕珊望記住知遇之恩

對於有網友指黎燕珊言論甚為激動,黎燕珊接受《東網》電話訪問謂:「做人要識感恩,送先人呢句說話聽到覺得好『銀』耳,自己就直接表達意見,希望記住知遇之恩,其他就唔回應」而筱靖則覺得自己冇講錯嘢:「其實先人呢個Term,係亞視話熄機我已經對大家講咗好多次,估唔到佢咁大反應,亦唔想再講咁多。」

網民讚張家瑩性感

至於在《直》中亮相的寶珮如及2007年亞姐冠軍張家瑩則在節目中,與網友即時作出互動。而着上低胸連身裙的張家瑩不時露出「事業線」,十分吸晴,獲不少網友大讚夠性感及女人味,封她成為新一代宅男女神!直到亞視真正熄機一刻,由於事出突然,張家瑩即眼紅紅說:「我冇諗過自己會喊!」至於寶珮如則說:「點解咁突然?」用熱淚「送走」亞視。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!