掃呢頁CODE去手機

2016年4月3日 星期日

剝剩條底褲怒跑 網民笑王浩信好細 __,王浩信,

昨日喺媽媽討論區入面,一大班師奶Fans起勢討論王浩信副Body,搞到一班師奶咁HIGH嘅,咪就係王浩信囉! 尋日喺《EU超時任務》入面,王浩信扮演嘅渠頭因為阿媽爛賭,搞到王浩信輸淨條底褲,搞到最後要抱住雪梨喺大街上面喪跑! 有網民就話王浩信好似冇以前咁肌肉,實情係佢為咗演村長呢個角色,專登食肥少少,有少少腩肉先似喎! 我哋上年就見過王浩信為咗渠頭呢個角色,喺後巷除剩條孖煙囪狂扭PATPAT,依家 ...




昨日喺媽媽討論區入面,一大班師奶Fans起勢討論王浩信副Body,搞到一班師奶咁HIGH嘅,咪就係王浩信囉! 尋日喺《EU超時任務》入面,王浩信扮演嘅渠頭因為阿媽爛賭,搞到王浩信輸淨條底褲,搞到最後要抱住雪梨喺大街上面喪跑! 

有網民就話王浩信好似冇以前咁肌肉,實情係佢為咗演村長呢個角色,專登食肥少少,有少少腩肉先似喎! 我哋上年就見過王浩信為咗渠頭呢個角色,喺後巷除剩條孖煙囪狂扭PAT PAT,依家仲要著條底褲喪跑,咁搏,咪就係為搏大家留意囉,就算被人話條J細,都唔怕啦!

鍾意就快D Share啦!