掃呢頁CODE去手機

2016年4月11日 星期一

【返北京搞百日宴】章子怡愛女「醒醒」首曝光 面珠肥嘟嘟 __,子怡,章子怡,

章子怡之前喺美國誕下女兒「醒醒」,做咗人阿媽更勇字放心口,勁插強國嘅黑心疫苗,所以佢都係喺美國幫個女打疫苗。不知不覺「醒醒」已3個月大,今日章子怡同老公汪峰喺北京為個女舉行百日宴,受邀賓客位位都係巨星,好似馮小剛嚟到,記者問佢送咩禮物,佢打趣話:「來了就是禮物。」姚晨就表示:「還是現金最實惠,歡迎醒醒來到地球。」其餘賓客仲有那英、謝楠、鍾麗緹、黃奕等等,而現場佈置就有如花海,感覺溫馨滿瀉,而子怡今 ...


章子怡之前喺美國誕下女兒「醒醒」,做咗人阿媽更勇字放心口,勁插強國嘅黑心疫苗,所以佢都係喺美國幫個女打疫苗。不知不覺「醒醒」已3個月大,今日章子怡同老公汪峰喺北京為個女舉行百日宴,受邀賓客位位都係巨星,好似馮小剛嚟到,記者問佢送咩禮物,佢打趣話:「來了就是禮物。」姚晨就表示:「還是現金最實惠,歡迎醒醒來到地球。」其餘賓客仲有那英、謝楠、鍾麗緹、黃奕等等,而現場佈置就有如花海,感覺溫馨滿瀉,而子怡今晚著住火紅套裝長褲,汪峰抱住囡囡出場,B女望落相當夠斤兩,面珠圓圓咁,十分可愛。

花海佈置 (微博圖片) (微博圖片) 汪峰抱住B女 (微博圖片)
好開心嘅樣 (微博圖片) 「醒醒」肥嘟嘟,好得意 (微博圖片) 「醒醒」係首次曝光 (微博圖片)
(微博圖片) (微博圖片) 好溫馨
幸福滿瀉

鍾意就快D Share啦!