掃呢頁CODE去手機

2016年4月11日 星期一

51歲張曼玉電力依舊 光頭男含情望實 __,曼玉,張曼玉,

張曼玉年過半百,但魅力依舊,睇吓呢位男士望佢個樣就知啦!現年51歲的國際影星張曼玉(Maggie),其感情生活如電影般精彩,早年與法籍導演奧利華阿薩耶斯經歷過三年婚姻。離婚後的她,戀上年輕七載的德籍建築師Ole,可惜「姊弟戀」僅維持五年便告終。向來鍾情外籍男士的Maggie,前年因轉型做rock女夾band,搭上比自己年輕15年的中英混血band仔Adrian,奈何感情維持約一年亦分手收場。成黎明 ...


張曼玉年過半百,但魅力依舊,睇吓呢位男士望佢個樣就知現年51歲的國際影星張曼玉(Maggie),其感情生活如電影般精彩,早年與法籍導演奧利華阿薩耶斯經歷過三年婚姻。離婚後的她,戀上年輕七載的德籍建築師Ole,可惜「姊弟戀」僅維持五年便告終。向來鍾情外籍男士的Maggie,前年因轉型做rock女夾band,搭上比自己年輕15年的中英混血band仔Adrian,奈何感情維持約一年亦分手收場。成黎明 ...


張曼玉年過半百,但魅力依舊,睇吓呢位男士望佢個樣就知

現年51歲的國際影星張曼玉(Maggie),其感情生活如電影般精彩,早年與法籍導演奧利華阿薩耶斯經歷過三年婚姻。離婚後的她,戀上年輕七載的德籍建築師Ole,可惜「姊弟戀」僅維持五年便告終。向來鍾情外籍男士的Maggie,前年因轉型做rock女夾band,搭上比自己年輕15年的中英混血band仔Adrian,奈何感情維持約一年亦分手收場。

成黎明「最愛」

Maggie近日秘密返港,單身的她不時相約異性好友飯敍。大前日在中環一間酒店撞見她晚膳完畢離開,同行有數名男女友人。雖然已是深夜時分,但Maggie似乎意猶未盡,與其中一名高大光頭男傾到唔捨得走。即使年過半百,身形纖瘦的她打扮型格,不時吸引途人眼望望,難怪連天王黎明早前接受訪問時,也公開自爆圈中最愛Maggie,更曾將其玉照貼在計數機上日夜對住。

風騷甜笑少女味濃

Maggie全程風騷,甚至笑到見牙唔見眼,臉上的蘋果肌脹卜卜,難怪光頭男亦被Maggie的甜美笑容吸引着。向來形象cool爆的Maggie,突然「賣萌」講到嘴嘟嘟,又不時掩臉甜笑,散發出陣陣少女味,成功收服光頭男,含情脈脈望實女神。兩人在街頭傾了數分鐘,Maggie一度High得手指指,笑容十足!而光頭男依依不捨向Maggie道別後,Maggie才與女友人一同往取車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!