掃呢頁CODE去手機

2016年4月11日 星期一

ViuTV破格自家劇 今打TVB __,ViuTV,Viu,TVB,

■ViuTV自家劇《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》以廣告手法拍攝,周家怡形容是唯美主義。劇照【電視執位】由林保怡和周家怡孭飛的ViuTV開台自家劇《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》,將於今晚11時強勢首播,不但開創煲劇新時段,更為打破過去膠劇陳腔濫調的框框,幕後班底大膽起用從未拍過劇集的廣告界精英操刀,用人夠創新,至於籌拍中的《三一如三》實況處境劇,更用80後新晉導演兼監製,為近年悶爆的電視界帶來新衝激!《瑪嘉烈與 ...




其他影片:>>






【電視執位】由林保怡和周家怡孭飛的ViuTV開台自家劇《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》,將於今晚11時強勢首播,不但開創煲劇新時段,更為打破過去膠劇陳腔濫調的框框,幕後班底大膽起用從未拍過劇集的廣告界精英操刀,用人夠創新,至於籌拍中的《三一如三》實況處境劇,更用80後新晉導演兼監製,為近年悶爆的電視界帶來新衝激!

《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》ViuTV今晚11:00首播

新一代年輕觀眾嫌棄無綫拍膠劇,令電視節目千篇一律,新免費電視台ViuTV為尋求突破,台前幕後都大膽起用新人。今晚首播的ViuTV自家製劇集《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》便由一班廣告幕後精英負責,就連播映時段都好破格,沒有打正旗號在黃金時段播出,反而選在晚上11時。該劇男主角林保怡昨接受本報記者訪問,他說:「呢部劇同以前好唔同,我都要重新適應,好似黑板咁,以前寫嘅嘢抹晒佢,從頭再學一次,好玩,好有挑戰性。」問是否太過大膽?他說:「創新係要嘅,但我唔覺得係大膽。」而女主角周家怡昨在電話說:「希望call到一班唔睇電視嘅觀眾嚟睇,佢哋平時睇開網劇,或其他國家劇集,希望睇我哋呢套。」家怡大讚ViuTV敢於創新:「拍得好開心,所有嘢都執得好細緻,套劇嗒落有味。我承認佢哋拍攝手法係好唯美主義,但都係以戲行先,睇番我都眼濕濕。」

■周家怡大讚《瑪》劇拍得細緻,她亦希望能吸納一班新觀眾。資料圖片 ■街頭歌手黃劍文負責唱《瑪》劇主題曲《我們的》。資料圖片

大膽用街頭歌手

《瑪》劇導演Fatball和25拍廣告出身,Fatball昨日在電話中感激ViuTV給予機會,他說:「之前拍咗《瑪》網劇版,作者南方舞廳同金生(金廣誠)又覺得幾得意,𠵱家變咗30分鐘劇集,我哋都想大膽啲,以廣告拍攝手法去拍劇,做出嚟嘅嘢一定要靚,我哋亦唔會用罐頭音樂,搵咗音樂人許創基做,令視聽觀感耳目一新。」25則說:「ViuTV真係一個好肯創新嘅電視台,香港多一個平台,對創作人嚟講係好事,大家可以有新思維。」就連主題曲《我們的》都是用街頭歌手黃劍文主唱,黃劍文昨說:「Viu喺ifc條橋執我返嚟,好大膽。非常感恩有呢個機會,仲要同林若寧合作,好勁呀!」

緊接《瑪嘉烈與大衛系列》,ViuTV正籌拍另一部新劇《三一如三》,除了老戲骨盧海鵬和溫碧霞,還起用新模袁澧林(Angela)、Gladys Li等新演員,據悉身兼監製及導演的陳志發只得27歲。

■鵬哥、溫碧霞等拍新劇《三一如三》,該劇80後導演陳志發希望故事能讓觀眾共鳴。資料圖片 《三一如三》導演陳志發

無綫舊將闖新路

陳志發曾於2013年在無綫任職promo導演,他昨在電話中說:「我喺浸會大學電影傳理系主修電影電視,喺TVB做咗一年,見到入面唔少師兄師姐升到某個位就係咁,好似foresee自己將來條路,係咪要每年離不開拍台慶、華姐、節目巡禮promo呢?所有嘢每年一樣,我問自己『係咪咁樣就一世,你想唔想先?』」最後他創作首部電影《點五步》獲政府資助200萬元開拍,初嘗做導演滋味,他說:「《三》係我首部執導電視劇,希望可以拍貼地啲,令觀眾有共鳴。」

鵬哥表示不怕與新人合作,他說:「新舊人都冇所謂,一樣咁拍,我哋拍嘢周不時都同新人合作。」而ViuTV製作總監金廣誠認為行業需要新血,他說:「我當年好年輕就被委以重任拍《季節》,都係多得吳雨畀呢個機會我,到𠵱家我梗係要畀番機會新人。」

採訪:嵐山、皓騫、陳杰

【跳出框框】ViuTV自家劇真夠膽

時段夠破格

逢周一、二的11時至11時半播自家劇,開創非家庭主婦煲劇時段,針對年輕觀眾放工後鬆一鬆,真正對準新一代觀眾。

非連貫劇情

拋開以往電視連續劇的框框,《瑪》劇和《三》劇的劇情都非連貫性,反而是跟章節和主題而拍攝。

演員新面孔

《三一如三》劇集中,出現嶄新面孔做重要角色,分別有做開模特兒的素人袁澧林(Angela),亦有本身做廚師的楊尚友擔正要角。

幕後用新人

兩齣自家劇,《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》起用拍廣告和MV起家的Fatball和25,而《三一如三》更大膽用80後新人陳志發任導演和監製。


鍾意就快D Share啦!