掃呢頁CODE去手機

2016年5月4日 星期三

黎明開騷 前妻飛走舊愛舒淇濕平懶理 __,黎明,舒淇,

黎明開騷前妻飛走舊愛舒淇濕平懶理5,668views│2016年05月04日黎明個4D騷總算係有驚無險,加上佢喺處事上面,臨危不亂,真係贏到唔少掌聲,天王果然係天王。唔少藝人、FANS仆倒去,無論核心內圍定外圍就連黎生嘅緋聞女友李嘉欣都到現場,咁佢嘅前妻同舊愛又有冇去呢?樂基兒話︰「因為我明天都飛了,所以今次看不到。我不在香港,所以今次看不到,不過我有很多朋友會去看。」同黎明拍拖7年嘅舒淇呢?就算 ...






  • 其他影片:>>






  • 黎明開騷 前妻飛走舊愛舒淇濕平懶理
  • 5,668 views│2016年05月04日
  • 黎明個4D騷總算係有驚無險,加上佢喺處事上面,臨危不亂,真係贏到唔少掌聲,天王果然係天王。唔少藝人、 FANS仆倒去,無論核心內圍定外圍就連黎生嘅緋聞女友李嘉欣都到現場,咁佢嘅前妻同舊愛又有冇去呢?

    樂基兒話︰「因為我明天都飛了,所以今次看不到。我不在香港,所以今次看不到,不過我有很多朋友會去看。」同黎明拍拖7年嘅舒淇呢? 就算放大假喺香港,佢去到中環行街hea下都唔去黎明個演唱會,問到佢去唔去嘅時候,就想答、想唔答咁樣。

    前妻同舊愛各有原因唔去,無咩緊要,反正黎明仲有唔少支持。 fans熱情,場內又冇冷氣,黎明真係跳到一身汗! 唔知完晒騷之後,黎明會唔會瘦咗一個碼呢?

    鍾意就快D Share啦!