掃呢頁CODE去手機

2016年5月4日 星期三

馬天佑當住吳千語露械痾尿 林峰:急到咁? __,馬天佑,天佑,林峰,吳千語,千語,

馬天佑當住吳千語露械痾尿林峰:急到咁?10,909views│2016年05月04日嘩!邊個周街痾尿咁無品呀?原來係馬天佑!睇真啲,後面兩頭望,幫手睇水嗰個千語BB,日光日白有人當眾露械,千語BB唔尷尬之餘,仲喺度偷笑,唔怪得林峰都話:「唔係急到咁呀?」前排千語BB約埋好姊妹馬天佑去數碼港公園放狗,咦?佢兩個做乜鬼鬼崇崇行去邊呀?原來馬天佑人有三急,急到連廁所就搵唔切,要就地正法!千語BB負責睇水 ...






  • 其他影片:>>






  • 馬天佑當住吳千語露械痾尿 林峰:急到咁?
  • 10,909 views│2016年05月04日
  • 嘩!邊個周街痾尿咁無品呀?原來係馬天佑!睇真啲,後面兩頭望,幫手睇水嗰個千語BB,日光日白有人當眾露械,千語BB唔尷尬之餘,仲喺度偷笑,唔怪得林峰都話:「唔係急到咁呀?」

    前排千語BB約埋好姊妹馬天佑去數碼港公園放狗,咦?佢兩個做乜鬼鬼崇崇行去邊呀?原來馬天佑人有三急,急到連廁所就搵唔切,要就地正法!千語BB負責睇水,馬天佑匿埋喺樹後面搵個靚位,火速拉低褲鏈,「小天佑」對住草地射尿施肥。唔洗半分鐘,小解完嘅馬天佑快手收返埋「小天佑」,拉返好條褲鏈,舒唱曬!以為神不知,鬼不覺,千語BB同馬天佑仲喺度偷笑!喂!係咪唔記得咗啲野呀?小解完馬天佑連手都懶得洗,繼續玩狗,走嗰陣千語BB仲將狗仔交俾佢抱,下?佢未洗手架!

    老友露械痾尿,難得千語BB唔尷尬之餘,仲喺度偷笑,唔怪得林峰都話:「哎吔?你係咪急到咁呀?我識佢太多年啦,我剩係覺得好好笑,我登佢擔心啫,我剩係取笑佢,我話睇下到時幾時出!」


    鍾意就快D Share啦!