掃呢頁CODE去手機

2016年5月15日 星期日

雞排妹鄭家純:【冇啖好食】雞排妹半裸晒葫蘆噴血身材 __,鄭家純,雞排妹,

雞排妹Post張咁嘅相出嚟,叫人點專心學減肥喎!台灣雞排妹鄭家純擁有32E勁爆身材,去年殺入香港出寫真搞「峰」搞「乳」,成功造成熱話!平靜一輪後,雞排妹最近喺社交網上載一張超激「半裸照」,分享瘦身成果,並宣告今年將再推出寫真,佢留言話:「為了七月的寫真書,這陣子控制飲食及運動,兩個月瘦三公斤,就是為了22吋腰,我很乖有認真。」網民:想瘋狂同雞排妹做運動相中雞排妹對鏡自拍,上身冇着衫,只係以手臂遮兩 ...


雞排妹Post張咁嘅相出嚟,叫人點專心學減肥喎!

台灣雞排妹鄭家純擁有32E勁爆身材,去年殺入香港出寫真搞「峰」搞「乳」,成功造成熱話!平靜一輪後,雞排妹最近喺社交網上載一張超激「半裸照」,分享瘦身成果,並宣告今年將再推出寫真,佢留言話:「為了七月的寫真書,這陣子控制飲食及運動,兩個月瘦三公斤,就是為了22吋腰,我很乖有認真。」

網民:想瘋狂同雞排妹做運動

相中雞排妹對鏡自拍,上身冇着衫,只係以手臂遮兩點,下身就只得一條白色內褲,只見雞排妹22吋纖腰完全零贅肉!此相一出,即刻成地鼻血,大批Fans讚好,紛紛話好想同雞排妹瘋狂做運動!

少油少鹽戒外賣

其實近日雞排妹真係好積極瘦身,見佢成日上載做運動相片,食得亦相當清淡,冇油冇鹽戒澱粉質,所以話要有咁Fit嘅Body真係唔容易!如果各位絲打想擁有好似雞排妹咁完美嘅葫蘆BODY,不妨可以參考吓雞排妹所講嘅餐單,不過少啲忍耐力都唔掂㗎喎:「一個月前開始盡量不吃白飯、麵食、麵包、油炸、勾芡、甜食、零食,外食我都不太能吃,這個月因為同學聚會及幫康姐過母親節,吃了兩次外食,其他時間都自己煮,過著(着)少油少鹽水煮的生活,吃烤地瓜、水煮蔬菜、蛋、香蕉、豆漿、白烚豬雞肉,在外面真的太餓就吃堅果。」

忍口忍到沒眼神

睇落去個餐單好似冇咩嘢,有香蕉又有堅果,番薯聽落都好飽肚,不過雞排妹就話,其實忍口好辛苦,仲搞到連眼神都空洞埋,真係陰公豬,佢話:「這陣子超崩潰及易怒,每吃一樣食物都在算熱量,每天晚餐後都在算今天吃了多少熱量。坐捷運聞到路人的鹹酥雞、在百貨美食街看大家吃很飽、看要增胖的朋友狂吃零食,不要說眼神空洞,我已經沒有眼神了。」

每日運動一小時

除咗戒口,雞排妹做運動亦相當積極:「每週(周)運動次數慢慢增加,到上週(周)開始是每天在家運動一小時(跑步熱身10分鐘+鄭多燕啞鈴操20分鐘+Hiit(註:高強度間歇訓練)30分鐘),兩天躺一次岩盤浴爆汗。」

兩個月減逾六磅

認真戒口,又認真做運動,所以雞排妹可以喺兩個月減咗三公斤(即係6.6磅),絕對係合情合理嘅事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!