掃呢頁CODE去手機

2016年5月1日 星期日

EU開續集王浩信科五皮 硬留朱千雪 __,王浩信,朱千雪,千雪,

EU開續集王浩信科五皮硬留朱千雪19,172views│2016年05月01日王浩信拍完《EU超時任務》後就多咗個新花朵,叫「EU底褲男神」,嘩簡直型到一個點!呢套劇全城俾LIKE,主角同一堆圍頭佬、黑社會配角都紅晒。見好,就梗係唔收啦!據知監製林志華打算開續集,作為氹朱千雪留低嘅一個籌碼。因為一直有傳朱千雪有感喺大台發展唔如意,所以喺7月讀完中大個碩士課程後,就打算離開娘家。朱千雪去向未明,好拍 ...






  • 其他影片:>>






  • EU開續集王浩信科五皮 硬留朱千雪
  • 19,172 views│2016年05月01日
  • 王浩信拍完《EU超時任務》後就多咗個新花朵,叫「EU底褲男神」,嘩簡直型到一個點!呢套劇全城俾LIKE,主角同一堆圍頭佬、黑社會配角都紅晒。見好,就梗係唔收據知監製林志華打算開續集,作為氹朱千雪留低嘅一個籌碼。因為一直有傳朱千雪有感喺大台發展唔如意,所以喺7月讀完中大個碩士課程後,就打算離開娘家。

    朱千雪去向未明,好拍檔王浩信惟有幫吓手出啲力留低女神早幾晚,王浩信就吹雞同《EU》手足四十幾人喺尖沙咀包場搞慶功,開咗廿幾支紅、白酒,埋單五皮幾,王浩信獨俾。其他拍檔都爭住集郵,要留住朱千雪,大家都想博紅顏一笑。

    鍾意就快D Share啦!