掃呢頁CODE去手機

2016年6月19日 星期日

黃子恆拍片出口護裕美:一人做事一人當 __,裕美,黃子恆,

黃子恆表示裕美有同自己傾訴家暴問題,更指會一人做事一人當!歌手裕美及丈夫Jason(林恩浩)近日的「離婚羅生門」鬧得滿城風雨!當中因被拍到與裕美密會而捲入風波中的無綫藝員黃子恆,昨日預告會在ig拍片並回應事件,今日下午他終於上載片段,更分成兩段出街。一早知裕美被家暴黃子恆於片中着番佢尋日見人嘅藍色恤衫,一臉認真咁表示裕美曾向自己傾訴遭家暴一事,黃子恆更指自己知道後好想保護裕美,而到咗依家呢一步,黃 ...


黃子恆表示裕美有同自己傾訴家暴問題,更指會一人做事一人當!

歌手裕美及丈夫Jason(林恩浩)近日的「離婚羅生門」鬧得滿城風雨!當中因被拍到與裕美密會而捲入風波中的無綫藝員黃子恆,昨日預告會在ig拍片並回應事件,今日下午他終於上載片段,更分成兩段出街。

一早知裕美被家暴

黃子恆於片中着番佢尋日見人嘅藍色恤衫,一臉認真咁表示裕美曾向自己傾訴遭家暴一事,黃子恆更指自己知道後好想保護裕美,而到咗依家呢一步,黃子恆指自己願意去承擔:「連日嚟關於我嘅報道令到好多人擔心我,好對唔住,我係大半年前喺公司認識裕美,認識佢之後,從佢口中得知佢同佢老公分開咗,喺朋友嗰度住,當中嘅原因係因為牽涉一啲家暴問題,但當時佢唔敢同其他人傾訴,我再慢慢了解佢嘅情況,了解到佢處境之後,我好想保護佢,支持佢。而事情發生到呢步,我知道已經影響咗公司,影響到其他人。若然公司就呢件事對我任何處分,我甘願承擔,一人做事一人當,而外界對我嘅任何批評,我都甘願接受。喺整件事入面,我確實有錯失嘅地方,就係冇清楚了解,佢同佢先生嘅關係清楚咗未。裕美係一個好善良嘅女仔,我唔希望他日再見到佢嘅時候,仲係好似之前咁活喺陰霾之下,而係可以開心、愉快、安穩咁生活嘅女仔。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!