掃呢頁CODE去手機

2016年6月25日 星期六

彭丹:【你仲認唔認得佢】變臉彭丹再進化 __,彭丹,

哇…冇見一排做咩靚咗咁多?近年升呢電影監製與導演、身兼甘肅省政協委員嘅彭丹,最出名除咗係佢嘅驕人雙峰之外,就係佢嘅「E字馬」。不過今時今日,要睇彭丹表演「E字馬」並唔係咁容易,之但係唔緊要,大家依然可以欣賞佢嘅精彩表演,就係變臉。「超時空」逆齡日前以《遇見下一個你》電影監製身份現身電影節活動嘅彭丹,以一襲超低V晩裝真空上陣大晒半球,非常「胸湧」搶鏡。現年43歲嘅她,唔單止神采猶勝當年、雙峰依然堅挺 ...


哇…冇見一排做咩靚咗咁多?

近年升呢電影監製與導演、身兼甘肅省政協委員嘅彭丹,最出名除咗係佢嘅驕人雙峰之外,就係佢嘅「E字馬」。不過今時今日,要睇彭丹表演「E字馬」並唔係咁容易,之但係唔緊要,大家依然可以欣賞佢嘅精彩表演,就係變臉。

「超時空」逆齡

日前以《遇見下一個你》電影監製身份現身電影節活動嘅彭丹,以一襲超低V晩裝真空上陣大晒半球,非常「胸湧」搶鏡。現年43歲嘅她,唔單止神采猶勝當年、雙峰依然堅挺,仲要連個樣都「超時空」咁後生過以前。

愈大愈省鏡

呢個時候,梗係睇番彭丹啲舊相啦,其實佢初初出道嘅時候,唔知係咪因為Baby Fat,個樣反而唔似得依家咁後生,不過相信都只係化妝同唔識打扮關係。經過咗五年嘅洗禮,彭丹開始進化成2.0 Version,唔單止塊臉瘦番好多,仲要成個Look都充斥仙氣,真係不得不講句佩服。

不過女人愛靚呢樣嘢又點會有止境先得㗎,再過多六年,彭丹又再進化去到3.0,呢個3.0就犀利喇,一對鳳眼相當有霸氣,真係完全符合佢依家政委嘅身份。而去到日前嘅電影活動,彭丹再度發力一嘢跳咗去4.0,唔單止塊臉再尖咗、仲要個鼻直咗同蘋果肌都飽滿咗。呢啲仲唔係保養得宜嘅見證?

變靚全靠芭蕾舞

彭丹接受《東網》電話訪問時,談到身材多年來保持不變,她稱全靠跳芭蕾舞鍛煉,她說:「我係跳芭蕾舞出身,依家都一直有跳,仲有跳爵士舞同打高爾夫球,又學跆拳道,我覺得鍛煉好重要。(你上圍依然好堅挺?)還可以當然內衣選擇好重要,但(上海電影節)當日我係真空上陣。不過我唔鍾意太瘦太骨感,最重要係balance同健康。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!