掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

由惹爭議者變苦主 Irene遭網民咒小產 __,Irene,

去到咒人小產,會唔會過份咗呢?無綫真人騷節目《沒有起跑線?》第一集播出後,發表了「贏在射精前」及「贏在子宮裏」言論的主角Irene被網民狠批,更有網民為Irene進行起底,發現她上過J2台節目教滑浪,因而傳出節目編導岑應作假的相關質疑。對此,《東網》致電Irene,她坦言老公是開滑浪用品公司的,有段時期因公司生意差,故自己上過很多電台及電視台接受訪問及介紹滑板;除了無綫節目,亦有Now及亞視的節目 ...


去到咒人小產,會唔會過份咗呢?

無綫真人騷節目《沒有起跑線?》第一集播出後,發表了「贏在射精前」及「贏在子宮裏」言論的主角Irene被網民狠批,更有網民為Irene進行起底,發現她上過J2台節目教滑浪,因而傳出節目編導岑應作假的相關質疑。

對此,《東網》致電Irene,她坦言老公是開滑浪用品公司的,有段時期因公司生意差,故自己上過很多電台及電視台接受訪問及介紹滑板;除了無綫節目,亦有Now及亞視的節目等,她謂:「《沒有起跑線?》呢個節目係Toby(前《沒女》參賽者)介紹我做嘅,我都係四月先識岑應,嗰次第一次見佢。」

「還小朋友快樂童年」

問有否對於「射精」及「子宮」等言論感後悔時,她謂:「其實開始做呢個節目之前,都同老公分析過後果,但我覺得可以透過節目了解香港教育制度,以一個反面教材嘅身份去做呢個節目,令到香港家長們有所反思係好事,亦有啲媽媽喺網上留言,話因為咁救咗好多小朋友,大家都多謝我。(但亦有人話睇完節目唔敢生小朋友!)又未至於去到咁差,政府都推廣生3個,咁係咪真係生3個呢?我覺得生小朋友係一個恩賜,生BB係一個責任,唔會係我咁樣嚇一嚇就唔生,諗太多嘞!焦點落錯咗地方,我只係反映時下社會風氣,節目宗旨係還小朋友一個快樂童年。」

被咒小產

Irene遭網民圍插,問到現時懷有身孕的她心情有否受影響,她坦言:「自己唔再睇留言,唔睇就冇事,我最唔開心係有啲父母留言,詛咒我會小產,針對我棚牙黃,又話我將個仔當做扯線公仔,呢啲真係接受唔到,佢哋都為人父母,點解會咁詛咒。」

擔心人身安全

Irene坦言昨日是她生日,並指其母甚至連她出外慶生都感到擔心,她謂:「有人喺網上留言話出街見到我想打死我,我媽咪好驚,叫我唔好出街,但我出到去四、五個鐘,去過食Pizza、食糖水,根本冇人鬧過我,冇人覺得我係乜嘢一回事,之後反而有個媽媽喺fb留言畀我,話食Pizza時見到我,佢話支持我,叫我加油添!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!