掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

歐國盃:【歐盃Special】最潮WAGs教襯搭!學嘢喇! __,

黃俊皓(左一)同埋黃威嘅女朋友,畀啲貼士大家。歐國盃最潮波衫襯搭,港超WAGs話你知!歐國盃小組賽就快踢完,各位靚女有冇買番件波衫,同男朋友一齊出街睇波呢?究竟點樣襯波衫先最靚,我哋就搵嚟兩位港超球員黃俊皓同埋黃威嘅女朋友,畀啲貼士大家。「阿皓」女朋友Jacqueline,身為鋼琴老師,平日着衫都好斯文。聽到今次要着波衫,都好用心諗過度過。身型細細粒,着起XS波衫,都仲會好鬆身,Jacquelin ...


黃俊皓(左一)同埋黃威嘅女朋友,畀啲貼士大家。

歐國盃最潮波衫襯搭,港超WAGs話你知!歐國盃小組賽就快踢完,各位靚女有冇買番件波衫,同男朋友一齊出街睇波呢?究竟點樣襯波衫先最靚,我哋就搵嚟兩位港超球員黃俊皓同埋黃威嘅女朋友,畀啲貼士大家。

「阿皓」女朋友Jacqueline,身為鋼琴老師,平日着衫都好斯文。聽到今次要着波衫,都好用心諗過度過。身型細細粒,着起XS波衫,都仲會好鬆身,Jacqueline就有好辦法,佢話:「通常波衫都會比較闊身,如果我着嘅話,我會選擇打一個結,線條會更加明顯。」加上下身襯黑色短裙同埋波鞋,sporty得嚟又有少少lady,各位想着波衫又驚太男仔,Jacqueline呢個襯法就啱晒大家!睇到呢一身打扮,阿皓都大讚靚女。「好煥然一新,咁樣着好好睇,以後可以着多啲波衫!」

睇完Jacqueline嘅示範,就輪到黃威女友Mish。平時見佢成日同黃威行山,都覺得佢好Sporty。今次佢就介紹番,原來着oversize波衫都好好睇!Mish話:「好多女仔都會鍾意修身啲嘅波衫,但我就鍾意oversize,因為足球始終係男性運動,襯得boylish都好好睇!」只需要一條牛仔短褲,加一對深色波鞋就搞掂!見到女友呢個look,黃威都話:「平時佢好少行呢啲路線,依家可以襯番我。」睇嚟男仔都好buy波衫look女仔喎!

劉浩龍 Vs 湯文亮

今個夏日大爆足球金句!!仲有獎抽呀!

足球狂熱,席捲2016夏日。明星隊、財經名人隊喺「星級擂台」大鬥金句,每個賽日都咁好睇,今日明星隊派出劉浩龍、財經名人隊由湯文亮壓陣,實有精彩嘢。睇完金句,記得玩埋抽獎,豐富獎品等住你,快啲去彩報網頁 http://win.on.cc 參加喇!

獎品包括最新9.7吋平板電腦、Samsung Galaxy S7及Gear VR、雙人來回倫敦機票連住宿及波飛,好吸引呀!

推廣生意的競賽牌照號碼:047186


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!