掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

阿媽訓話要生性 林作轉頭搞喊麥明詩:我都覺得無謂 __,麥明詩,林作,

阿媽訓話要生性林作轉頭搞喊麥明詩:我都覺得無謂13,003views│2016年06月22日林作前排出席CMM蒙妮坦國際集團晚宴時,明明好得戚咁話:「(而家關係點?)好,佢好忙啫。(即係冇危機?)冇!你哋做大咗個新聞啫。」但睇麥明詩喊到咁嘅款,件事應該有排都未解決到!晚宴嗰晚,林媽媽先話麥明詩係好女仔,幾好幾乖,仲話林作大個仔會生性,叫大家放心:「阿仔要乖喇,依家開始會好聽話,放心啦。嗰日我話佢呀 ...




  • 其他影片:>>






  • 阿媽訓話要生性 林作轉頭搞喊麥明詩:我都覺得無謂
  • 13,003 views│2016年06月22日
  • 林作前排出席CMM蒙妮坦國際集團晚宴時,明明好得戚咁話:「(而家關係點?)好,佢好忙啫。(即係冇危機?)冇!你哋做大咗個新聞啫。」但睇麥明詩喊到咁嘅款,件事應該有排都未解決到!

    晚宴嗰晚,林媽媽先話麥明詩係好女仔,幾好幾乖,仲話林作大個仔會生性,叫大家放心:「阿仔要乖喇,依家開始會好聽話,放心啦。嗰日我話佢呀,我叫阿仔要生性。」點知林作轉個頭同麥明詩食餐飯,就搞到人哋:「嗚嗚嗚!」

    林媽媽咁鍾意呢個未來新抱仔,為媽媽、為女友、為自己,真係唔好再周圍抄牌,整哭麥明詩喇!唔係下次趙雪英姐姐就唔係講笑咁簡單架喇:「係咪衰呢,抵死㗎佢。插佢啦,插佢啦,我講吓笑啫。」

    其實林母真係好like麥明詩,上月林母見樓市有下滑趨勢,就扑鎚豪擲6,500萬,購入佢同林作同住嘅麥當勞道傳統豪宅嘉年大廈,同座一個3,400呎複式單位。一直有傳林母買樓目的係留俾阿仔將來娶老婆用,更希望麥明詩做新抱。
    林母勁錫麥明詩,早前二人以主人家身份陪伴林作舉行畢業禮。
    做生意的林母財氣十足,如果麥明詩有幸嫁入林家,相信都可以過少奶奶生活。早前兩母子便相約好友麥玲玲師傅飲茶。
    上月林母大手購入麥當勞道豪宅嘉年大廈,有傳希望日後成為阿仔林作同麥明詩的愛巢,呢啲咪叫愛屋及烏。

    鍾意就快D Share啦!