掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

【曾戀魏駿傑】曾離婚再做單親媽媽 何婉盈:「愛」字依家喺囡囡度 __,何婉盈,魏駿傑,

關於何婉盈(Elaine)的感情生活……第一個想起的,大抵不是前夫傅大全,而是識時務者魏駿傑。93年,何婉盈曾魏駿傑因合作拍劇而撻著,3年後分手。過程不大愉快。01年,和商人傅大全結婚,婚後一年半因生活不協調離婚,07年再自爆36歲時做了單親媽媽誕下一女。提到囡囡,Elaine即一臉幸福甜笑說:「囡囡今年9歲,雖然依家又要返工,又做生意,但都會擺多啲時間喺囡囡身上,而餐廳就係同朋友嘅聚腳地。」感情 ...




其他影片:>>






關於何婉盈(Elaine)的感情生活……第一個想起的,大抵不是前夫傅大全,而是識時務者魏駿傑。93年,何婉盈曾魏駿傑因合作拍劇而撻著,3年後分手。過程不大愉快。01年,和商人傅大全結婚,婚後一年半因生活不協調離婚,07年再自爆36歲時做了單親媽媽誕下一女。提到囡囡,Elaine即一臉幸福甜笑說:「囡囡今年9歲,雖然依家又要返工,又做生意,但都會擺多啲時間喺囡囡身上,而餐廳就係同朋友嘅聚腳地。」感情生活方面,Elaine坦言跟囡囡的爸爸分開後不乏追求者,但她很享受現在的生活,不急於找另一半。Elaine說:「同囡囡已經有個生活模式,如果有人入侵,相信我哋都唔習慣,細個為咗一個『愛』字乜都得,但人大咗反而唔想遷就人,依家個『愛』字喺囡囡度。」Elaine笑言,不能忍受身邊的人有鼻鼾,如果將來有人可以好文明接受分房瞓,對方一定會被優先考慮。不過,Elaine爆囡囡不喜歡她拍拖,因此過往有追求者都不會讓囡囡知道,加上未肯定對方,不希望影響小朋友成長,以為媽媽隨便換男友。

93年與魏生拍拖…
01年,和商人傅大全結婚,婚後一年半因生活不協調離婚。 與曾生只是合唱,不是情人。
攝影:沈健程 Elaine笑言,不能忍受身邊的人有鼻鼾,如果將來有人可以好文明接受分房瞓,對方一定會被優先考慮。

鍾意就快D Share啦!