掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

激萌!林志穎大仔Kimi攬實賀孖仔半歲 __,林志穎,Kim Kardashian,Kim,

係時候畀大家感受吓咩叫cute到震~台灣「凍齡男神」林志穎和人稱「小林志玲」的老婆陳若儀去年底喜獲雙胞胎囝囝Jenson及Kyson,已經變為晒B狂魔嘅佢,今日又忍唔住同大家開心些牙孖仔嘅萌照,今次更加埋大哥Kimi,三兄弟攬到實,令網友們忍唔住大嗌好~可~愛~啊!!!不經不覺Jenson及Kyson已經踏入半歲,身為大哥哥嘅Kimi出手攬晒兩個得意細佬,加上林志穎又上載Jenson及Kyson笑 ...


係時候畀大家感受吓咩叫cute到震~

台灣「凍齡男神」林志穎和人稱「小林志玲」的老婆陳若儀去年底喜獲雙胞胎囝囝Jenson及Kyson,已經變為晒B狂魔嘅佢,今日又忍唔住同大家開心些牙孖仔嘅萌照,今次更加埋大哥Kimi,三兄弟攬到實,令網友們忍唔住大嗌好~可~愛~啊!!!

不經不覺Jenson及Kyson已經踏入半歲,身為大哥哥嘅Kimi出手攬晒兩個得意細佬,加上林志穎又上載Jenson及Kyson笑晒口嘅單人照,絕對萌爆大家雙眼!林志穎微博寫道:「在大家的祝福下弟弟們半歲了,黑米哥哥會保護你們的,要快快樂樂長大喔!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!