掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

NBA:【賤男斷正】NBA韋希「自爆」偷食瘀爆全球 __,

正所謂好事不出門,壞事傳千里,如果單壞事仲要係由「自己」傳開,都算死得眼閉呀!NBA爵士新人謝夫韋希家有索爆女友、2014年《花花公子》雜誌最佳玩伴KennedySummers,真係係男人都羨慕,偏偏呢個7呎中鋒唔識寶,早前外出「偷食」疑似同神秘女子拍拖睇戲狂歡,點知唔記得毀滅證據,最後梗係搞出大頭佛啦!話說韋希早前瞞住女友Summers話自己一個人去睇戲,點知事後就畀女友喺佢衫上摷到戲飛兩張,擺 ...


正所謂好事不出門,壞事傳千里,如果單壞事仲要係由「自己」傳開,都算死得眼閉呀!NBA爵士新人謝夫韋希家有索爆女友、2014年《花花公子》雜誌最佳玩伴KennedySummers,真係係男人都羨慕,偏偏呢個7呎中鋒唔識寶,早前外出「偷食」疑似同神秘女子拍拖睇戲狂歡,點知唔記得毀滅證據,最後梗係搞出大頭佛話說韋希早前瞞住女友Summers話自己一個人去睇戲,點知事後就畀女友喺佢衫上摷到戲飛兩張,擺 ...


正所謂好事不出門,壞事傳千里,如果單壞事仲要係由「自己」傳開,都算死得眼閉呀!NBA爵士新人謝夫韋希家有索爆女友、2014年《花花公子》雜誌最佳玩伴Kennedy Summers,真係係男人都羨慕,偏偏呢個7呎中鋒唔識寶,早前外出「偷食」疑似同神秘女子拍拖睇戲狂歡,點知唔記得毀滅證據,最後梗係搞出大頭佛

話說韋希早前瞞住女友Summers話自己一個人去睇戲,點知事後就畀女友喺佢衫上摷到戲飛兩張,擺明有蠱惑韋希事後同女友解畫,話只係幫個身邊唔識嘅人買埋飛,請對方睇戲,堅持自己係清白,但白痴藉口真係搵鬼信咩?

更搞笑係呢個偷情笨賊蠢完一單又一單,原來佢之前畀咗自己Instagram戶口密碼女友,依家女友一肚氣,就實行將戲飛擺上網,以韋希身份「自爆」,將偷食惡行公諸於世。呢個假「韋希」喺Instagram寫上:「我對呢個女仔(Summers)不忠!有晚我同女友講我一個人睇戲,但佢搵到我買咗兩張飛嘅收據。更加死蠢係我竟然畀埋個Instagram密碼佢喎!」

衰到貼地,瘀爆全球,但韋希堅持做戲做全套,仲話自己只係唔好彩,將私事公告咗天下,同時強調自己從來冇不忠喎!算啦,聽你講,我都係睇吓Summers嘅靚相算喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!