掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

陳志雲幫ViuTV打無綫 __,志雲,ViuTV,Viu,陳志雲,

陳志雲幫ViuTV打無綫【ViuTV發圍】王喜月前在社交網轉載周恩來一篇報道而被黃安舉報,令他在內地真人騷演出被刪和被打格,內地工作亦一一被取消。然而,像何韻詩一樣,王喜決定用自己方式生存,自資製作三點式沙灘遊戲節目《喜樂無窮.塞班島》,將版權售予ViuTV,並請來無綫前總經理陳志雲為今日面試擔任評判幫手揀女,齊齊倒戈撐ViuTV打無綫。曾經憑《烈火雄心》駱天佑角色深入人心的王喜,四 ...


陳志雲幫ViuTV打無綫

【ViuTV發圍】王喜月前在社交網轉載周恩來一篇報道而被黃安舉報,令他在內地真人騷演出被刪和被打格,內地工作亦一一被取消。然而,像何韻詩一樣,王喜決定用自己方式生存,自資製作三點式沙灘遊戲節目《喜樂無窮.塞班島》,將版權售予ViuTV,並請來無綫前總經理陳志雲為今日面試擔任評判幫手揀女,齊齊倒戈撐ViuTV打無綫。

曾經憑《烈火雄心》駱天佑角色深入人心的王喜,四年前離開無綫向外闖,他為內地拍攝的真人騷《了不起的挑戰》原於今年1月播出,沒料到去年底他在fb轉貼一段周恩來報道而被黃安舉報,令他的真人騷演出被刪剪及被打格,甚至許多內地大大小小工作亦被取消。



■陳志雲為力撐好友王喜,今日會為對方售予ViuTV播映的沙灘game騷擔任面試評判力撼無綫。設計圖片及對白



■月前王喜到塞班島睇景,下月並將拉隊到當地拍攝。



■日前孖住去歐洲旅行的陳志雲(右)和陶傑,齊齊做評判揀女。互聯網圖片

分分鐘同志偉對撼不過,王喜終於用自己方式找到出路,就是自己出錢投資做製作,而第一炮,正是沙灘遊戲節目《喜樂無窮.塞班島》,找一班三點式靚女到塞班島玩game騷。今日王喜將安排一班靚女穿三點式為節目面試,並找來好友陳志雲、陶傑跟自己一起擔任評判揀女。原來,王喜首次製作的game騷將售予ViuTV播出,換言之他將孖住志雲倒戈撼娘家。

另外,無綫近年收視插水,要急召曾志偉回歸主持新遊戲節目力挽狂瀾,王喜今次炮製的節目,分分鐘有機會跟志偉或港姐對撼。

記者昨日致電王喜,他說:「我自己有間製作公司,夥拍另一間本地公司,搵咗投資者一齊合資,製作一個陽光海灘美女三點式嘅遊戲節目,7月頭去塞班島拍。有咗個製成品之後發行去ViuTV,馬來西亞、新加坡同台灣,另外仲有啲網站咁囉。」為何構思沙灘美女節目?王喜說:「搞製作嘅話你就要攞最大公因數,你放諸四海嘅話,呢條橋大家都會受落。」



■曾拍《喜愛夜蒲3》的女model李慧玲Jamie為面試者之一。

「審美有獨到眼光」王喜強調節目並非真人騷,所有參加者均會有演出費。記者笑他與志雲揀女似乎有欠說服力,但王喜反駁說:「梗係唔會我哋對審美好嚴謹,同埋我哋有獨到眼光。」

雖然志雲不會遠赴塞班島拍攝,但他今日擔任評判部份亦將一併收錄在節目中,王喜說:「冇錯,係節目嘅一部份,都要話畀大家知啲選手點樣產生,呢個過程必須擺落去嘅。雖然面試裏面陳生會成為一個評判,但唔構成倒戈嘅,佢幫我做評判箒,我係獨立公司去做,我唔係ViuTV嘅contractor(承包商),拍咗個節目然後畀佢哋播,所以陳生嚟幫我,同ViuTV冇關。」

採訪:魯吉


鍾意就快D Share啦!