掃呢頁CODE去手機

2016年7月14日 星期四

阿女大學畢業 關禮傑嗌興奮 __,關禮傑,

供書教學咁多年,阿女終於大學畢業,難怪關禮傑咁興奮啦。藝人關禮傑嘅靚女千金關楓馨學有所成,近日大學畢業。關禮傑一家總動員,過去同囡囡影畢業相。佢兩公婆同個女影合照時,見佢哋由心笑咗出嚟,相信都為個女感到驕傲。關禮傑留言:「興奮的時刻終於到了,給粉絲朋友們一起分享我的快樂感恩……感謝主。」不少網友送上祝賀,除此之外,網友有另一個焦點,就係關太Anna保養得好,網友都話佢哋三母女拍埋影相,似足三姊妹。 ...


供書教學咁多年,阿女終於大學畢業,難怪關禮傑咁興奮啦。

藝人關禮傑嘅靚女千金關楓馨學有所成,近日大學畢業。關禮傑一家總動員,過去同囡囡影畢業相。佢兩公婆同個女影合照時,見佢哋由心笑咗出嚟,相信都為個女感到驕傲。關禮傑留言:「興奮的時刻終於到了,給粉絲朋友們一起分享我的快樂感恩……感謝主。」不少網友送上祝賀,除此之外,網友有另一個焦點,就係關太Anna保養得好,網友都話佢哋三母女拍埋影相,似足三姊妹。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!