掃呢頁CODE去手機

2016年7月14日 星期四

孖劉心悠拍 ViuTV真人騷  Eric Kwok帶避孕套迎戰 [壹週刊 - 1375] __,Eric Kwok,劉心悠,心悠,ViuTV,Viu,M1,

劉心悠與EricKwok首次踏足古巴,但他們異口同聲表示:「應該不會再來。」娛樂偵訊孖劉心悠拍ViuTV真人騷 EricKwok帶避孕套迎戰唔怕你(大台)抄!ViuTV繼續發力,新作真人騷《BarterGame價值連城》,搵來任賢齊、梁漢文、劉心悠、郭偉亮、林二汶及駱振偉分三team人去不同國家,行程中唔可以使錢,大家要帶自己的「寶貝」,用以物易物形式同當地人換取食宿。真人騷吸引之處,是睇到藝人真 ...


劉心悠與 Eric Kwok首次踏足古巴,但他們異口同聲表示:「應該不會再來。」

娛樂偵訊

孖劉心悠拍 ViuTV真人騷  Eric Kwok帶避孕套迎戰

唔怕你(大台)抄! ViuTV繼續發力,新作真人騷《 Barter Game價值連城》,搵來任賢齊、梁漢文、劉心悠、郭偉亮、林二汶及駱振偉分三 team人去不同國家,行程中唔可以使錢,大家要帶自己的「寶貝」,用以物易物形式同當地人換取食宿。

真人騷吸引之處,是睇到藝人真實一面。 Eric Kwok孖女神劉心悠遠赴古巴,竟然帶埋 condom!用得着咩?唔通佢想老婆葉佩雯扭耳仔!

(郭偉亮)(上圖)

Hair: Adrian Tong

Make up: Circle Chong

Costume: Harmont&Blaine

(劉心悠)

Hair: Eric Chow

Make up: Circle Chong

鞋: Kurt geiger@it

面膜有用過辣醬

古巴是社會主義國家,長期受美國經濟封鎖,可以話,要乜冇乜!

宅女心悠出發前,早作部署,一心諗住贏硬!「我嘅技巧係以量取勝,唔需要帶貴重嘢,只係帶一堆自己平日嘅必需品,而古巴又應該冇嘅,例如面膜、午餐肉之類。點知成件事錯晒,係我想像以外,成堆嘢好多都換唔到,到尾要送晒俾人。」

扮 Iron Man上位的 Eric Kwok郭偉亮,同樣諗頭多多,不過,去到古巴,完全唔掂。

「未去之前我已經知會瀨嘢,因為我知道呢個 trip要同人溝通,又要有技巧咁求人;同唔識嘅人講好多嘢,其實我好怕!我有啲自閉,好彩有心悠喺度,靚女真係幫到唔少。

「(咁你帶咗啲乜嘢「寶貝」去?)帶咗啲 condom同潮州辣醬,但佢哋竟然唔鍾意,唔成功換嘢!當地冇辣醬呢樣嘢,我以為佢哋試完後會瘋狂愛上,點知原來唔食辣……結果我用咗好多心悠嘅面膜……」 Eric Kwok說。

Eric Kwok用一整盒新的 condom,都換唔到古巴人提供的食物,說來諷刺。

在古巴的行程之一探訪學校,學生哥合力畫了幅畫送俾心悠姐姐及 Eric哥哥。

窮遊十日,心悠與 Eric總算共過患難, friend咗唔少。而心悠更體驗到窮沒有什麼大不了:「原來人生活唔使咁多嘢,原來有一道門、四堵牆已經係一間屋,兩星期唔用電話又得,平日總係機不離手,我哋太幸福。」

對老婆好咗

任賢齊及梁漢文孖住去中國的茶馬古道,過程艱苦。其中一站二人到藏民家庭的農場打工, Edmond負責餵羊,而小齊自薦去執牛屎。身段去咗邊?放低晒。

旅程中, Eric Kwok亦充分展現他的少爺脾氣。面對熱爆天氣又冇水沖涼,加上換物屢次失敗,連飯都冇得食, Iron Man嬲到震,反而女神心悠 BB仲捱得,反過來安撫對方。

「去完個 trip個人都化咗!我細個屋企有錢,有工人有司機,讀名校,後來屋企出咗事,搬去美國之後冇晒錢,冇晒朋友,身邊只有媽咪、細佬同隻狗,住好細嘅 apartment,讀公立學校。同今次去完古巴一樣,人要喺逆境下,先學到更多嘢。」

Eric Kwok說自己好少爺,有時喺屋企會發老婆葉佩雯脾氣,但經此一役,脾氣都發少咗。

林二汶和 ViuTV主持駱振偉則去婆羅洲,出路遇貴人,二人在汶萊國慶上邂逅國王蘇丹,更成功 selfie,駱振偉指是二汶的功勞:「佢帶頭衝埋去,好勁。」二汶說:「好狼死,依家諗起有啲嚇親。國王好 nice、冇戒心,雖然佢有將軍護住,但佢哋係教徒所以唔會掂到我,我不斷同佢哋講:『 From Hong Kong、 take photos』,真係影到。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!