掃呢頁CODE去手機

2016年8月1日 星期一

【成地閃光彈】吳奇隆徐若瑄爭住晒恩愛 __,吳奇隆,徐若瑄,

兩Pair人都好幸福喎。一個婚禮,真係可以睇到好多嘢,例如邊個藝人同邊個藝人係真朋友啦,同埋嚟到賀嘅夫妻到底有幾恩愛。喺台灣藝人林心如同霍建華嘅婚宴上面,就起碼搵到兩對恩愛夫妻,佢哋分別係台灣藝人徐若瑄同圈外老公李雲峰,以及銀色夫妻吳奇隆同劉詩詩。徐若瑄喺個婚宴度雖然搞「外遇」,咀爆林心如,不過其實佢同佢老公不知幾恩愛,孖到實同馬來西亞藝人謝佳見影相之餘,小瑄仲要晒晒V咁。而隆詩嘅恩愛就更浮面,喺 ...


兩Pair人都好幸福喎。

一個婚禮,真係可以睇到好多嘢,例如邊個藝人同邊個藝人係真朋友啦,同埋嚟到賀嘅夫妻到底有幾恩愛。

喺台灣藝人林心如同霍建華嘅婚宴上面,就起碼搵到兩對恩愛夫妻,佢哋分別係台灣藝人徐若瑄同圈外老公李雲峰,以及銀色夫妻吳奇隆同劉詩詩。

徐若瑄喺個婚宴度雖然搞「外遇」,咀爆林心如,不過其實佢同佢老公不知幾恩愛,孖到實同馬來西亞藝人謝佳見影相之餘,小瑄仲要晒晒V咁。而隆詩嘅恩愛就更浮面,喺詩詩行緊樓梯嘅時候,奇隆全程都緊張捉實;一張相,已經足夠顯示吳奇隆對詩詩係照顧得幾咁無微不至,真係令人好動容呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!