掃呢頁CODE去手機

2016年8月6日 星期六

三車連環相撞!許廷鏗親述事發經過 __,廷鏗,許廷鏗,

就咁聽都巧驚驚,點解許廷鏗可以講到咁輕鬆㗎~歌手許廷鏗約下午兩時,在西隧三號幹線沿向西隧方向近南昌站遇上三車連環相撞交通意外,被撞後,他座駕的安全氣袋彈出,他接受訪問時表示:「人冇事,放心,不過車都幾甘,我部七人車喺高速公路畀人撞尾,跟住打咗個白鴿轉再撞埋欄,車頭個泵把都甩埋,但我同司機冇受傷,但有嚇親,依然返咗牙醫診所定一定神先。(繼續開工?)係呀,都冇事,一陣約咗個客。」許廷鏗又話在車上也不知 ...


就咁聽都巧驚驚,點解許廷鏗可以講到咁輕鬆㗎~

歌手許廷鏗約下午兩時,在西隧三號幹線沿向西隧方向近南昌站遇上三車連環相撞交通意外,被撞後,他座駕的安全氣袋彈出,他接受訪問時表示:「人冇事,放心,不過車都幾甘,我部七人車喺高速公路畀人撞尾,跟住打咗個白鴿轉再撞埋欄,車頭個泵把都甩埋,但我同司機冇受傷,但有嚇親,依然返咗牙醫診所定一定神先。(繼續開工?)係呀,都冇事,一陣約咗個客。」

許廷鏗又話在車上也不知發生何事,只知自己司機沿線行車卻被撞,已通知媽咪我沒有受傷,亦因已報警,故不便透露太多詳情,而許廷鏗亦在社交網報平安。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!