掃呢頁CODE去手機

2016年8月6日 星期六

朱慧敏自認出家邊緣:有啲嘢放唔低 __,朱慧敏,

朱慧敏如果真係出家,相信一定好多人唔捨得。藝人朱慧敏(Queenie)為「海外學生仁濟夜2016」慈善餐舞會擔任司儀。她表示即時回想起以前在美國做留學生時,也曾參與不少慈善活動,她說:「我係香港會嘅會長,同中國會嘅會長有好多緊密聯繫,經常會去探老人院,教外國嘅老人家唱中國嘅新年歌。讀書時都有參加賣旗,賣旗好犀利,以前賣完旗會有張券換漢堡包,我食完個包,啲同學都未賣完,我再幫佢哋賣。」唔排除閃婚她又 ...


朱慧敏如果真係出家,相信一定好多人唔捨得。

藝人朱慧敏(Queenie)為「海外學生仁濟夜2016」慈善餐舞會擔任司儀。她表示即時回想起以前在美國做留學生時,也曾參與不少慈善活動,她說:「我係香港會嘅會長,同中國會嘅會長有好多緊密聯繫,經常會去探老人院,教外國嘅老人家唱中國嘅新年歌。讀書時都有參加賣旗,賣旗好犀利,以前賣完旗會有張券換漢堡包,我食完個包,啲同學都未賣完,我再幫佢哋賣。」

唔排除閃婚

她又指現時也會與前男友兼生意拍檔Eddie私下派麵包及飯盒給有需要的人。問到兩人是否復合?她說:「回應咗好多次,多謝大家關心,感情生活順其自然。(佢有冇咩行動?)冇,係生意拍檔,都係工作。(你哋會唔會突然結咗婚?)唔會,咁刺激?我現階段負苛唔到,過咗幾年就唔知,依家年紀細,順其自然。(同屆港姐都差唔多結晒婚,你羨唔羨慕?)戥佢哋開心,冇特別羨慕,我都想結婚生仔,但順其自然啦,但每個人嘅人生唔同,好多嘢可以做。」

機場呆等十個鐘

Queenie透露近年專心學佛,更曾有出家念頭,她續說:「但唔係咁易,要放低好多嘢,我未放得低,可能有或可能冇呢個緣份(出家)。如果我有日出家,大家唔需要驚訝。(放唔低邊個?)你哋囉!」Queenie又表示主要是放不下工作,並將會演出舞台劇,又指早前由上海回港遇阻滯:「本來一號返嚟,但最後三號先有機,仲要喺機場等咗十個鐘。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!