掃呢頁CODE去手機

2016年8月6日 星期六

【死唔認輸】陳慧琳玩遊戲諸多辯駁 __,陳慧琳,

玩遊戲個個都唔想輸,陳慧琳都唔例外!樂壇天后陳慧琳(Kelly)為遊戲節目《我愛香港》錄影,穿上露肩裝的她透露已做足防走光措施,故不擔心走光,更謂:「大動作會交畀男仔做,我就負責斯文嗰啲。(咁有咩玩?)跳跳跳、碌碌碌同擲擲擲囉,我應該會做跳嗰個,依家都諗緊係咪着錯衫,其實好耐冇玩,所以打晒底同着平底鞋嚟。」Kelly更指相信兩個囝囝定必會睇得開心。而錄影期間,Kelly亦玩得相當投入。於「Youj ...


玩遊戲個個都唔想輸,陳慧琳都唔例外!

樂壇天后陳慧琳(Kelly)為遊戲節目《我愛香港》錄影,穿上露肩裝的她透露已做足防走光措施,故不擔心走光,更謂:「大動作會交畀男仔做,我就負責斯文嗰啲。(咁有咩玩?)跳跳跳、碌碌碌同擲擲擲囉,我應該會做跳嗰個,依家都諗緊係咪着錯衫,其實好耐冇玩,所以打晒底同着平底鞋嚟。」Kelly更指相信兩個囝囝定必會睇得開心。

而錄影期間,Kelly亦玩得相當投入。於「You jump, I jump」環節中,Kelly獲助手連環提水答中題目,但期間仍鬧出不少笑話,主持曾志偉問到鬚刨是男性還是女性用時,Kelly第一時間跳到女性位置,並謂:「咁女人生鬚都要用鬚刨㗎!好似吳君如咁。」再問到乸型是男還是女時,Kelly又搞笑地站在女方一邊,更謂:「咁TB去派對都可以扮乸!」此語一出即引來不少笑聲。除了被主持笑指她多辯駁外,林曉峰更指她「好型!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!