掃呢頁CODE去手機

2017年2月6日 星期一

網絡票選女神排第五 魯芬:我都估唔到 __,女神,魯芬,

魯芬BB係勁㗎!魯芬外形凸出專演惡人,好難同「女神」拉上關係,不過世事冇絕對,尤其喺網絡世界。2012年曾經有一個網絡票選女神活動,魯芬以另類姿態殺入18位,之後年年都有上升,去到2015年,魯芬喺網絡女神排行榜已經升到去第5位,連陳瀅、孫慧雪呢啲知名嘅「女神」都唔係佢對手。魯芬喺訪問中曾表示自己都估唔到:「多謝啲絲打巴打,因為做我呢個位都咁多人錫我,係唔容易!有時啲後生喺街見到我都會話好鍾意我, ...


魯芬BB係勁㗎!

魯芬外形凸出專演惡人,好難同「女神」拉上關係,不過世事冇絕對,尤其喺網絡世界。2012年曾經有一個網絡票選女神活動,魯芬以另類姿態殺入18位,之後年年都有上升,去到2015年,魯芬喺網絡女神排行榜已經升到去第5位,連陳瀅、孫慧雪呢啲知名嘅「女神」都唔係佢對手。魯芬喺訪問中曾表示自己都估唔到:「多謝啲絲打巴打,因為做我呢個位都咁多人錫我,係唔容易!有時啲後生喺街見到我都會話好鍾意我,想同我影張相,我就會話得,等你好耐」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!