掃呢頁CODE去手機

2017年2月6日 星期一

魯芬病逝:吳麗珠指魯芬已出院:冇咩特別嘢 __,吳麗珠,魯芬,

吳麗珠(右)指魯芬暫時唔想人去探佢呀!有指演員魯芬在新年期間因免疫系統出問題而突然入院,她其後以短訊回覆東網報平安,表示多謝關心,又叫大家唔使擔心。其好友吳麗珠為此接受東網訪問,講到日前相約鄧英敏、斑斑、麥翠嫻、王瑋、區凱玲等到九龍城打邊爐,原本亦有邀請魯芬參加,但因魯芬近期身體不太好而缺席。吳麗珠透露魯芬目前已經出院:「成班friend都講(佢)出咗院,冇咩特別嘢,佢就暫時唔想人探佢住,等佢自己 ...


吳麗珠(右)指魯芬暫時唔想人去探佢呀!

有指演員魯芬在新年期間因免疫系統出問題而突然入院,她其後以短訊回覆東網報平安,表示多謝關心,又叫大家唔使擔心。

其好友吳麗珠為此接受東網訪問,講到日前相約鄧英敏、斑斑、麥翠嫻、王瑋、區凱玲等到九龍城打邊爐,原本亦有邀請魯芬參加,但因魯芬近期身體不太好而缺席。吳麗珠透露魯芬目前已經出院:「成班friend都講(佢)出咗院,冇咩特別嘢,佢就暫時唔想人探佢住,等佢自己休息。」

其後,魯芬本人再回覆東網稱:「多謝關心,新年流流唔好要大家擔心啦,精神好啲再同(大家)傾計」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!