掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

高飛欠租逾四萬 尹揚明助照顧中風兒子 __,

尹揚明承諾會為故友高飛照顧中風兒子Jimmy(圓圖右)。動作演員高飛於昨晚因前列腺癌病逝,其42歲兒子Jimmy(林志強)因兩年前中風已無工作,經濟陷 ...


尹揚明承諾會為故友高飛照顧中風兒子Jimmy(圓圖右)。

動作演員高飛於昨晚因前列腺癌病逝,其42歲兒子Jimmy(林志強)因兩年前中風已無工作,經濟陷入低谷,而高飛生前好友尹揚明向傳媒透露,其實高飛和兒子居住在大埔的寓所已經欠租幾個月,業主要求他四月底要遷出。

尹揚明今日專程前往Jimmy大埔寓所探望,並着對方不要擔心,尹揚明會與高飛一班好友照顧Jimmy,尹揚明接受東網訪問時說,日內會聯同朋友一齊搵社署職員及區議員尋求協助:「可能係聽日、後日搵,都要叫啲朋友幫手,因為自己都唔係太熟呢樣嘢。(會幫Jimmy籌錢?)會!搵緊部分朋友幫手,睇吓可以做啲乜。」他表示已經和Jimmy說:「仲有我哋喺度,冇嘢做都唔會餓死,依家最緊要搵個地方住。」

而Jimmy接受訪問時亦承認欠租一事,欠租約四萬多元,他謂:「尹揚明今日嚟探我,我都有將我嘅問題同佢講,多謝佢好意,之後見步行步。」至於高飛生前另一好友藝人何華超則呼籲大家慷慨解囊、隨緣樂助,將撫恤金捐出,幫助這位前輩的兒子度過難關。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!