掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

裕美:怨前夫唔識溝通!裕美讚黃子恆細心啱傾 __,裕美,黃子恆,

去年裕美單背夫搭上黃子恒聞真係夠晒爆。去年裕美被爆背夫搭上黃子恆,更接連爆出家暴、情慾短訊及老公拍片反擊等新聞,二人事業因此停滯不前。如今事過境遷,黃 ...


去年裕美單背夫搭上黃子恒聞真係夠晒爆。

去年裕美被爆背夫搭上黃子恆,更接連爆出家暴、情慾短訊及老公拍片反擊等新聞,二人事業因此停滯不前。如今事過境遷,黃子恆獲無綫放生力捧,裕美也投入劇集拍攝。男方為保工作多次強調不再想感情,而女方雖承認單身,但言談間對舊愛讚不絕口,剖白與前夫之情卻帶點忿忿不平:「佢唔識同我溝通!」似乎未完全走過傷痛。

裕美與前夫林恩浩(Jason)相戀一年就結婚,她坦言當時太衝動,雙方其實需要更多時間相處:「啱啱一齊梗係好啲啦,我嗰時唔明白拍拖同結婚係兩樣嘢。你猴擒係代表嗰一剎那情感好豐富,但情感可能轉眼間就冇咗。」她曾經認為只要老公愛錫自己與小朋友就夠,沒考慮到價值觀亦要相同:「我同佢唔夠了解,大家處事方式好唔同。」裕美透露和前夫溝通出問題:「好似唔啱Channel咁,我會諗係咪我表達有問題?點解對方會Get唔到嘅?」

講心事得不到回應

其後問題愈滾愈大,令二人愈走愈遠,裕美說:「佢有啲嘢Hurt咗我,我等大家冇咁嬲先笑笑口同佢講:『其實嗰日我唔係咁開心,望到你覺得有啲陌生,我唔想咁樣,可唔可以解決咗件事?我希望以後有啲咩都可以繼續同你分享。』跟住佢話:『你講完啦嘛?我哋講番第二啲話題。』」前夫的回應令她心碎,更暗自決定不再向對方講心底話:「我諗佢係唔識同我溝通,而唔係唔想。」

未有第三者已想離婚

裕美知道這個處理方法很差,但已經愈來愈迷失,經常於女性好友家中留宿,又愛上跟朋友出去玩,與黃子恆就是在此階段認識。本來礙於信仰不同,她認為兩人沒可能發展,但掙扎過後還是走在一起。裕美深感遇到了解自己的人:「可能佢大我少少,又比較細心,好易明白我諗緊咩,同埋佢又做娛樂圈,覺得好啱傾。嗰時我個人好亂,唔知可以點,跟住有個人出現,好安慰到我,好似唔講嘢都知我諗乜,就寄託咗喺佢度。」她強調即使沒有第三者,亦早有離婚念頭,只是擔心媽媽未能承受而一拖再拖,直至被傳媒踢爆婚外情才決心解決事情。

服裝:Novelty Lane


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!