掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

Joe Junior入ICU 朱咪咪指醫生叫停工 __,Joe Junior,朱咪咪,

朱咪咪、馬海倫都好擔心JoeJunior。藝人薛家燕、馬海倫、朱咪咪、曹永廉及鄧兆尊等,今晚雲集電視城錄影《流行經典50年》。原本JoeJunior亦 ...


朱咪咪、馬海倫都好擔心Joe Junior。

藝人薛家燕、馬海倫、朱咪咪、曹永廉及鄧兆尊等,今晚雲集電視城錄影《流行經典50年》。原本Joe Junior亦有扮參與節目演出,惟突然傳出身體不適而缺席,有指他因心臟問題入住醫院深切治療部,程況令人憂心,與他私交甚篤的馬海倫、朱咪咪及薛家燕錄影期間圍着竊竊討論,顯得相當擔心!節目監制賴偉棠表示昨晚深夜接獲Joe太太通知,知道Joe心臟有少許問題:「佢太太覺得唔好意思,但我覺得要以佢嘅健康為前題,我哋係銻影節目可以剪接及調配嘅,希望佢盡快康復。」

朱咪咪感同身受

朱咪咪則表示接獲醫生友人短訊,得知Joe目前情況:「佢應該要通波仔,但未通之前用藥出現唔係幾好嘅反應,醫生叮囑佢要暫停兩、三個月嘅工作。我感同身受,事關2013年我試過類似情形,喺香港睇醫生話我75%塞咗,但去到新加坡做通波仔,插咗管入去,醫生話只係塞咗25%,真係通得唔抵,依家我有事就會搵多兩個醫生check清楚先。」馬海倫表示十餘歲便認識Joe,會於節目錄影後致電其家人了解及探病。

曹永廉擔心眼疾影響工作

薛家聞得Joe情況,即憂心表示:「咁大家真係要記得做身體檢查,工作唔好過勞,要適可而止。我哋一齊幫Joe祈禱,希望佢早日康復。」曹永廉則表示不清楚Joe的實質情況,但印象中對方一向身體健康及喜歡做運動,談到自己的眼疾,阿廉謂:「做完手術好好多,最驚係影響嚟緊劇集拍攝工作啫。(睇到唔應該睇嘅嘢?)可能係我啲化妝掃唔乾淨,平時懶清潔,而家要注意多啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!