網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月28日 星期日

被網民質疑唔愛國 阿叻:講錯都唔怕! __,阿叻,陳百祥,

口誤啫!藝人陳百祥(阿叻)、「游生」袁文傑和鍾志光等凌晨時分,在無綫翡翠台主持阿仙奴對車路士的英格蘭足總盃決賽直播。而當英國女歌手EmilyHaig領 ...


口誤啫!

藝人陳百祥(阿叻)、「游生」袁文傑和鍾志光等凌晨時分,在無綫翡翠台主持阿仙奴對車路士的英格蘭足總盃決賽直播。而當英國女歌手Emily Haig領唱英國國歌《God Save the Queen》時,阿叻就不小心講成「為我哋唱國歌」,搞到網友議論紛紛,更有人笑問「有冇人去投訴唔愛國」。阿叻受訪時就相信自己當時講得啱:「就算講錯都唔怕」而記者翻睇片段時,亦發現阿叻將「為佢哋唱國歌」,口誤講錯成「為我哋唱國歌」,但他的意思其實是「為我哋(今晚呢場比賽)唱國歌」,所以無傷大雅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!